دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

این سه کار را قبل از عید انجام دهید

  • یلدا محمدی
  • ۱۷ دی ۱۳۹۷
  • ۰

فصل زمستان علاوه بر آن‌که زیبایی‌های خاص خود را دارد، فصل به پیشواز رفتن نوروز است، فصلی است که در روزهای پایانی آن باید منتظر رسیدن سال جدید و نو شدن طبیعت بود.

با توجه به سرمای فصل زمستان و هم‌چنین نزدیک بودن آن به عید نوروز، بهتر است یک سری کارها را در این فصل انجام داد تا با فراغ بال و آسودگی خاطر به پیشواز نوروز رفت. از میان کارهایی که بهتر است قبل از شروع سال نو و در فصل زمستان انجام دهیم، سه مورد را انتخاب کرده‌ایم و در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 نقاشی ساختمان

عید نوروز همواره با نو شدن همراه است. لباس‌هایمان، وسایل خانه‌مان و بسیاری چیزهای دیگر را با فرارسیدن عید نوروز تازه می‌کنیم و آماده می‌شویم که سالی جدید در زندگی خود تجربه کنیم. دراین‌بین، توجه به وضعیت منزل نیز اهمیتی بسیار دارد. خیلی از افراد فکر می‌کنند با خرید وسایل جدید می‌توانند خانه‌ای نونوار داشته باشند اما حتماً نباید وسایل خانه نو شوند، بلکه خود خانه هم باید از کهنگی بیرون آید و صفایی تازه تجربه کند. برای رسیدن به این مقصود، یکی از بهترین کارها که می‌تواند زیبایی دیوارهای خانه را دوچندان کند، نقاشی ساختمان است. نقاشی ساختمان موجب تمیز شدن و رنگ و رو گرفتن دیوارها، سقف، درها و پنجره‌ها می‌شود و خانه را آماده‌ی فصل بهار می‌کند.

نقاشی ساختمان از آن کارهایی است که برخی از افراد خودشان آن را انجام می‌دهند و کار را به متخصص نمی‌سپارند. اما بدیهی است که متخصص با دارا بودن تخصص و تجربه‌ای بالا می‌تواند نقاشی ساختمان و کارهایی مانند زیرسازی و سمباده زنی دیوار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. همچنین متخصص در زمانی سریع‌تر این کار را انجام می‌دهد و بنابراین با سپردن کار نقاشی ساختمان به متخصص در زمانتان نیز صرفه‌جویی به عمل می‌آید.

کارهای قبل از عید

تعویض کابینت آشپزخانه

یکی از اصلی‌ترین مکان‌های منزل که نقش زیادی در زیبایی آن دارد آشپزخانه است. هر چه آشپزخانه زیباتر باشد، خانه دل‌نشین‌تر، زیباتر و صمیمی‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل وقتی حرف از بازسازی آپارتمان به میان می‌آید، اولین تصمیم که خانم‌ها خیلی روی آن تأکید دارند، عوض کردن کابینت‌های آشپزخانه است. درصورتی‌که قصد زیباتر کردن منزلتان برای عید نوروز را دارید می‌توانید با تعویض کابینت‌های آشپزخانه، جلوه باشکوهی به خانه ببخشید. البته برای این کار بهتر است یک کابینت سازی خوب و حرفه‌ای پیدا کنید تا هم خوش قول باشد و هم با هنر و توانایی خود بتواند نیازهای شما را برآورده کند.

کارهای قبل از عید

تعمیر و تعویض لوله‌کشی ساختمان

معمولاً فصل زمستان با سرما و یخبندان همراه است و گاهی این یخ‌زدگی به لوله‌های آب هم سرایت می‌کند و باعث آسیب دیدن آن می‌شود. دراین‌بین باید یک‌به‌یک لوله‌ها را بررسی کنید و ببینید که کدام‌یک از آن‌ها براثر یخ‌زدگی آب دچار مشکل شده‌اند. هرگونه مشکل در لوله‌ها در صورت عدم تعمیر و یا تعویض ممکن است خسارت زیادی را به بار بیاورد و موجب صرف هزینه‌ای گزاف شود.

بنابراین در طول فصل زمستان بهتر است از خدمات لوله‌کشی ساختمان استفاده کنید و هرچند وقت یک‌بار لوله‌ها را چک کنید و در صورت بروز مشکل در هر یک از آن‌ها خیلی سریع از یک لوله‌کش آب بخواهید که تعمیرات لوله‌کشی ساختمان را برای شما انجام دهد.

کارهای قبل از عید

چطور یک متخصص خوب برای دریافت خدمات منزل پیدا کنیم؟

هرکدام از خدمات نقاشی ساختمان، کابینت سازی و لوله‌کشی آب و فاضلاب که به شرح آنها پرداختیم، نیاز به متخصصان خبره و کار بلد دارد که بتوانند به‌خوبی از عهده کار خود بربیایند تا در شروع سال جدید، با مشکلی مواجه نباشیم. اما چطور باید یک نقاش ساختمان خوب، یک کابینت ساز حرفه‌ای و یک لوله‌کش ماهر پیدا کرد؟ اگر شما هم فرصت لازم برای پیدا کردن متخصص ندارید، ما به شما کمک می‌کنیم در کمترین زمان ممکن و از طریق یک اپلیکیشن درخواست خدمات کاربردی، به بهترین متخصص‌ها و تعمیرکارها دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن استادکار ؛ ابزاری عالی برای انجام خدمات منزل

برای دسترسی به متخصص دیگر نیازی به گشت‌وگذار در سطح شهر نیست. اکثر ما یک گوشی هوشمند داریم که امکان نصب اپلیکیشن بر روی آن وجود دارد. بد نیست که یکی از اپلیکیشن‌های نصب‌شده بر روی گوشی‌مان  اپلیکیشن استادکار باشد. از طریق اپلیکیشن و سایت استادکار می‌توان به بهترین متخصصان در هر زمینه از کارهای خدماتی دسترسی داشت و هر یک از آن‌ها را در زمان دلخواه به محل خود فرا خواند. بدون استفاده از اپلیکیشن استادکار باید کل سطح شهر را برای متخصص جست‌وجو کنیم و سر آخر متخصصی که به کار خود متعهد باشد و توانایی کیفی بالایی داشته باشد را پیدا نکنیم.

مزایای ثبت سفارش در استادکار

اگر نیاز به نقاشی ساختمان داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید سفارش خود را در این اپلیکیشن استادکار ثبت کنید و قبل از شروع کار، از خدمات بازدید و کارشناسی رایگان بهره ببرید. استفاده از رنگ روغن، رنگ پلاستیک و یا رنگ اکرولیک هرکدام مزایایی خاصی دارد که مشاوره با کارشناسان استادکار به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری برای دریافت خدمات بگیرید.

همچنین خدمات کابینت سازی جز آن دسته از خدمات است که مشاوره با یک کارشناس ساخت کابینت به شما کمک می‌کند که تصمیم مناسب‌تری برای ساختن کابینت خود بگیرید و کار را با هزینه مناسب به پایان برسانید. انتخاب جنس کابینت، انتخاب مدل و رنگ و همچنین نحوه ساخت هرکدام جز پارامترهایی است که به شما کمک می‌کند از نتیجه کار راضی‌تر باشید.

خدمات لوله‌کشی آب و فاضلاب از نصب و تعمیر شیرآلات گرفته تا تعمیر و تعویض سیفون‌ها و رفع گرفتگی لوله‌ها نیاز به تخصص و تبحر دارد. زیرا کوچک‌ترین اشکال در لوله‌کشی موجب هدر رفتن آب خواهد شد و آسیب‌های بیشتری به ساختمان وارد خواهد کرد.

کارهای قبل از عید

اما وقتی انجام خدمات منزل و ساختمان خود را به استادکار می‌سپارید، اولین ویژگی این است که به‌راحتی می‌توانید متخصص و تعمیرکار متعهد و کار بلد را پیدا کنید. در قدم بعدی نیز تیم پشتیبانی استادکار همراه شماست تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به شما کمک کند تا مشکل سریع‌تر رفع شود. تعیین زمان و روز برای حضور متخصص توسط شما نیز از ویژگی‌ها خوبی است که باعث می‌شود برنامه‌ریزی بهتری برای انجام کارهای خود داشته باشید.

نگران قیمت‌ها نباشید زیرا هزینه خدمات در اپلیکیشن و سایت استادکار کاملاً شفاف و روشن است و به شما کمک می‌کند تا قبل از شروع کار، از قیمت آن آگاه باشید تا بهترین تصمیم را برای دریافت خدمات بگیرید.

پس اگر شما هم در فکر شروع یک سال شیک، خوب و پربار هستید می‌توانید از همین حالا به فکر باشید و کارهای منزل و ساختمان خود را بدون استرس و با خاطر آسوده توسط اپلیکیشن و سایت استادکار انجام دهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *