دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیامدهای منفی ای که رابطه عاطفی با همکار به دنبال دارد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۷ دی ۱۳۹۷
  • ۰

افراد شاغل بسیاری از ساعات کاری خود را در محیط کار می گذرانند. البته گاهی این گذراندن ساعات کاری با ایجاد یک رابطه بین همکاران ایجاد می شود. گاهی اوقات این رابطه ها از نوع عاطفی می باشند. در ادامه شما را با پیامدهای منفی چنین رابطه هایی آشنا می کنیم. 

اگر در محیط کاری عشق زندگی خود را یافته باشیم، با اشتیاق به سر کار می رویم. البته این رابطه ها به همان اندازه که انرژی می بخشند، به همان اندازه نیز صدمه می زنند. بنابراین قبل از پا گذاشتن در چنین رابطه هایی حتماً در مورد آن خوب فکر کنید.

توجهات به سمت شما معطوف می شود

اگر این رابطه آشکار باشد، در هنگام صحبت با او همکارانتان به شما توجه می کنند. در واقع رفتارهای کوچک شما نیز از نگاه های آنان دور نمی ماند. با این اتفاق، رفتارهای کنجکاوانه همکارانتان در سر کار بیشتر می شود و این موضوع ممکن است برای شما ناراحت کننده باشد.

همدیگر را هر روز می بینید

ممکن است با دیدار مرتب و روزانه اختلاف بین شما بیشتر شود. مسلما اگر چند روزی به دور از او باشید، رغبت بیشتری برای دیدنش خواهید داشت. ممکن است از روابط و دیدارهای همیشگی خسته شوید و این موضوع جذابیت سابق را برای تان نداشته باشید.

رابطه عاطفی با همکار

حرف های زیادی پشت سر شما خواهند گفت

با شکل گیری یک رابطه عاطفه، بیش از قبل در معرض دید هستید. ضمن اینکه باقی همکاران احتمالاً در مورد روابط بین شما صحبت می کنند. این موضوع برای شما پیامد مطلوبی را همراه نخواهد داشت. در صورتی که این حرف ها را بشنوید، ممکن است ناراحت شوید. اگر از این حرف ها ناراحت می شوید، بهتر است هیچ گاه به دنبال ایجاد رابطه با همکار نباشید.

حواس پرتی

تمرکز حواس در جایی که محبوب تان قرار دارد، کار آسانی نیست. بنابراین ممکن است عملکردتان دچار نوسان شود. تمرکز حواس در مواقعی که با او جر و بحث کرده اید، کار مشکل تری است.

همیشه از کار صحبت می کنید

چون در محیط کار آشنا شده اید و وجه اشتراک زیادی در شغل با یکدیگر دارید، در بیشتر مواقع در مورد کار صحبت می کنید. احتمالاً اتفاقات سر کار می توانند موضوع صحبت شما در خارج از سر کار نیز باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تعادل زندگی تان به هم می خورد

هر رابطه ای تا مدتی تعادل زندگی شما را بر هم می زند. بهتر است همیشه بر روی هر نوع رابطه ای کنترل داشته باشید. متاسفانه در رابطه با همکار خیلی نمی توان سطح تعادل را برقرار کرد. در واقع در چنین شرایطی درگیری های روزمره و خصوصی شما به محیط کار کشیده می شود.

رابطه عاطفی با همکار

حس حسادت

ارتباطات زیادی در محیط کار وجود دارد که اغلب کاری و هدفمند می باشند. این موضوع ممکن است برای طرف مقابل تان کمی عذاب آور باشد و حس حسادت او را برانگیخته کند. در چنین موقعیت هایی با کوچک ترین حرکتی باید آماده سین جیم کردن شریک عاطفی خود باشید.

تنهایی نخواهید داشت

بعد از هر دعوایی، زن و مرد به گذشتن زمان و فرصت نیاز دارند. بیشتر افراد بعد از مشاجره سرگرم کار می شوند اما در حین کار حال بهتری خواهند داشت. ضمن اینکه پس از بازگشت از سر کار می توانند منطقی در مورد جروبحث ابتدای روز بیندیشند و تصمیم بگیرند.

از دست دادن کار

اگر رابطه شما به شکست منتهی شود و به هر دلیلی امکان ادامه دادن رابطه را نداشته باشید، در این صورت مجبور هستید محیط کاری را ترک کنید. دیر یا زود هر دوی شما برای جبران روزهای بیهوده و نافرجام خود و یا سرپوش گذاشتن بر خاطرات تلخ و شیرین ناگزیر به ترک محیط کار خواهید شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *