دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیسان GT-R از کلید مفهومی خود رونمایی کرد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ دی ۱۳۹۷
  • ۰

قرار است نسل آتی ابرخودروی نیسان GT-R تا سال ۲۰۲۵ عرضه شود اما در حال حاضر این شرکت از کلید هوشمند مرتبط با این دستگاه رونمایی کرده است. 

کلید مفهومی این ابرخودرو طبق گفته مدیر و طراحش، قابلیت هایی به مراتب بیش از باز و بسته کردن درب و روشن کردن خودرو دارد. این کلید در ساختار خود صفحه ای تاچ دارد.

در این صفحه لمسی چند آپشن برای انتخاب وجود دارد. طراحی پایه کلید به گونه ای است که راننده را از قفل بودن یا نبودن خودرو مطلع می سازد. ضمن اینکه در صورت باز بودن درب خودرو به او در این زمینه هشدار می دهد. یک کلید پیشرفته نیز برای خاموشی و روشن شدن موتور خودرو در نظر گرفته شده است.

کلید مفهومی نیسان GT-R

دمای داخلی کابین نیز قبل از سوار شدن یا پیاده شدن قابل تنظیم می باشد. با این کلید هوشمند می توان از میزان سوخت موجود در باک اطمینان پیدا کرد. میزان روغن و زمان باقی مانده تا سرویس بعدی را نشان می دهد.

کلید مفهومی نیسان GT-R

روی کلید نیسان  GTR سه دکمه فیزیکی وجود دارد. این سه دکمه برای قفل درها، بوق زدن و باز کردن صندوق عقب استفاده می شود. در مرکز دکمه قفل درب ها، لوگوی GT-R قابل مشاهده است. دکمه سمت راست برای بوق زدن و دکمه سمت چپ برای باز کردن صندوق استفاده می شود.

کلید مفهومی نیسان GT-R

طراح نیسان نوید این خبر را داده که نسل بعدی GTR سریع ترین نمونه سوپر اسپرت در جهان می باشد. البته این طراح گفته است که فعلاً تغییری در موتور این خودرو انجام نشده است. شرکت ژاپنی قصد دارد از سیستم هیبریدی در نسخه جدید  نیسان GT-R بهره مند شود.

  •  آرون گروپس

کلید مفهومی نیسان GT-R

این خودرو تا سال ۲۰۲۵ به بازار می آید. به همین خاطر برای بهره مند شدن از فناوری های اسپرت در کوپه فرصت زیادی دارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *