دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در ابتدای سال ۲۰۱۹ منتظر تبلت جدید ال جی باشید!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت کره ای ال جی تصمیم دارد تبلت جدید خود را در ابتدای سال ۲۰۱۹ روانه بازار کند. تبلت ارائه شده احتمالاً در رده میانه تبلت ها قرار خواهد گرفت.

در سال های اخیر تبلت ها با برندهای متفاوتی عرضه می شدند. در حال حاضر علاقه به تبلت ها کمتر شده و این موضوع باعث شده تا چند برند به تولید تبلت بپردازند. اسناد تایید شده ال جی نشان می دهد که این شرکت قصد تولید تبلت جدیدی را دارد. 

کد شناخته شده برای این تبلتLG-V426 می باشد و این تبلت در ردیف میان رده ها جای می گیرد. مدارک منتشر شده درباره جزئیات این دستگاه مطلبی منتشر نکرده است. استاندارهای بلوتوث ۴.۲ و وای فای ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n از امکانات به کار رفته در این تبلت می باشد.
تبلت جدید ال جی
شواهد نشان می دهد که ال جی برای طراحی این تبلت از نمونه تراشه های قدیمی استفاده کرده است. این موضوع را از پشتیبانی ال جی از بلوتوث و استانداردهای قدیمی وای فای می توان دریافت.
بلوتوث ۵ و استانداردهای جدید در این لپ تاپ دریافت نشده است. در این تبلت از سیستم عامل اندروید ۸ استفاده می شود. این موضوع نیز نشان می دهد که تبلت معرفی شده از نظر اندروید قدیمی است. چون در حال حاضر اندروید ۹ نیز به بازار آمده است.

این محصول احتمالاً در نمایشگاه CES در اواخر ماه فوریه سال ۲۰۱۹ رونمایی می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *