دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مک لارن ۷۲۰S Spa 68 با تولید محدود عرضه شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۱ دی ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی مک لارن از سوپراسپرت ۷۲۰ رونمایی کرد و این خودرو به منزله قدردانی از افتخارات این شرکت در فرمول یک می باشد. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید. 

حدود ۵۰ سال پیش مک لارن به اولین افتخار خود در مسابقات فرمول یک دست یافت. این افتخار توسط بروس مک لارن در سال ۱۹۶۸ در مسابقه گرندپری بلژیک  و با مدل M7A کسب شد.

مک لارن در عرضه محصولات خود توانایی زیادی دارد و محصولات متنوعی عرضه می کند. مک لارن در نسخه آخر خود از مدل نارنجی ۷۲۰S Spa 68 Collection رونمایی کرده اما این دستگاه از نظر تولید نرخ کمی را به خود اختصاص داده است. مک لارن 720S Spa 68

تیراژ این دستگاه منحصر به فرد به سه دستگاه می رسد. رنگ نارنجی، نقشه پیست اسپا روی بدنه خودرو با رنگ نقره ای دیده می شود. رینگ های مشکی فوق العاده با رنگ نارنجی بدنه خودرو تضاد خوبی ایجاد کرده است.

مک لارن 720S Spa 68

تغییرات بیشتری در داخل کابین اعمال شده است. ضمن اینکه نقشه پیست اسپا با نوشته اسپا ۱۹۶۸ در پشت سری های خودرو اعمال شده است. در کابین شماره خودرو یک پلاک فلزی وجود دارد که نام  ۷۲۰S Spa 68 را به همراه دارد.

مک لارن 720S Spa 68

این خودرو دارای یک سوییچ ویژه به رنگ نارنجی هماهنگ با رنگ بدنه می باشد. مک لارن درباره این محدودیت تولید صحبتی نکرده است. ضمن اینکه به این موضوع اشاره شده که دو خودرو از این سه دستگاه همین حالا پیش فروش داشته و یک خودرو فقط برای عرضه باقی مانده است.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *