دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین گوشی مجهز به فناوری ۵G شرکت ال جی، ال جی جی ۸ نخواهد بود

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۱ دی ۱۳۹۷
  • ۰

ال‌جی G8 نخستین گوشی مجهز به فناوری ۵G در میان محصولات ال جی نخواهد بود. ضمن اینکه قرار است اسمارت فون تاشو ال جی نیز در فصل سوم ۲۰۱۹ رونمایی شود. 

در سال ۲۰۱۸ شرکت ال جی موفقیت های زیادی را در زمینه عرضه کسب کرد. امسال سال پرباری برای گوشی های بالا رده بود اما زیان هایی نیز به همراه داشت.

اوضاع بسیاری از گوشی های میان رده ال جی همانند سابق است و تغییری نکرده است. ال جی تغییرات مدیریتی داشته و این موضوع ابتدای ماه آذر منتشر شد. علت این تغییرات مدیریتی را باید در برنامه ریزی های آینده این شرکت جست و جو کرد.
مدیران ال جی در حال برنامه ریزی برای ژانویه سال ۲۰۱۹ می باشند. گوشی میان رده ال جی با نمایشگر ۶.۱ اینچی، رم ۴ گیگابایت و تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام در نمایشگاه  CES ۲۰۱۹ لاس‌وگاس عرضه می گردد.
به احتمال زیاد ال‌جی G8 فاقد فناوری ۵G می باشد. دلیل این موضوع این است که پرچمدار ال جی قرار است در ماه مارس یا آوریل در ایالات متحده و کره عرضه شود و مجهز به فناوری ۵G می باشد.

هنوز مشخص نیست که ال جی اولین گوشی مجهز به فناوری ۵G  را از خانواده ۷ معرفی می کند یا نه؟ ضمن اینکه هنوز معلوم نیست گوشی میان رده ال جی G8 با پشتیبانی از ۴G LTE رونمایی می شود یا نه؟

گوشی تاشدنی ال جی به احتمال زیاد در فصل سوم ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد. اول بودن همیشه مهم نیست. بلکه این موضوع زمانی اهمیت می یابد که گوشی بتواند اوضاع را دچار تغییر نماید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *