دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین سینی اسپند عروس و داماد روش های زیبا و متفاوت

  • فاطمه میرزایی
  • ۹ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

جدیدترین و زیباترین مدل های تزیین سینی که بسیار مناسب برای مراسم های مختلف به ویژه برای جشن عقد عروس خانم ها و آقا داماد ها می باشد را می توانید در این بخش از آرگا مشاهده نمایید.

در کشورمان ایران از اسپند به منظور حفاظت از چشم زخم، آن را درون آتش ریخته و دود آن را که به نوعی تطهیر کننده می باشد به همراه دعا و صلوات به سوی خود و اطرافیانشان فوت می کنند. بنابراین استفاده از اسپند برای مراسم های مختلف به خصوص جشن عقد کاربرد زیادی دارد و در تزیینات سفره عقد نیز استفاده می شود. در این مطلب می توانید نمونه های زیبایی از تزیین سینی اسپند عروس و داماد را مشاهده نمایید.

خلاقیت های زیبا در تزیین سینی اسپند

هنر تزیین و سفره آرایی، شاید در نگاه اول کمی سخت به نظر برسد. در حالی که می توان گفت، انجام این کار اصلا دشوار نیست و فقط نیازمند کمی خلاقیت و سلیقه و نیز حوصله می باشد؛ تزیینات سینی سپند یکی از انواع تزیینات برای مراسم های مختلف از جمله تزیین سفره عقد در تالار و خانه می باشد که در این مطلب به ارائه تصاویر زیبایی از آن پرداخته ایم که در اینجا می توانید مشاهده نمایید.

 تزیین شیک و دیدنی سینی اسپندتزئینات زیبای سینی اسپند

طراحی جذاب سینی اسپندخلاقیت در تزیین اسپند سفره عقد

 تزیین سینی اسپندتزیین جذاب و زیبای اسپند برای عروس و داماد

دیزاین جذاب سینی اسپندتزیینات جالب سینی اسپند

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 تزیین سینی اسپند+تصویرانواع تزیینات سفره عقد عروس و داماد

 تزیین سینی اسپندایده جالب برای تزیین اسپند عروسی

 تزیین سینی سپندروش جالب برای تزئین سینی اسپند

 تزیین سینی اسپندسینی دیزاین شده اسپند برای مراسم های مختلف

 تزیین سینی اسپند+عکساسپند تزیین شده برای سفره عقد

 تزیین سینی اسپندتزیین شیک و متفاوت اسپند برای سفره عقد

 تزئین زیبای سینی اسپنداستفاده از اسپند برای تزیین سفره عقد

 تزیین خاص سینی اسپندطراحی شکیل سینی اسپند عروسی

 تزیین دیدنی سینی اسپندانواع تزیینات زیبا برای اسپند عروس و داماد

 تزیین زیبای سینی اسپندتزیینات سینی اسپند عروسی

 تزیین شیک سینی اسپندایده تزئین سینی اسپند در دیزاین سفره عقد

 تزیین سینی اسپندتزئینات زیبای اسپند برای مراسم های خاص

دیزاین سینی اسپندهنر تزیین اسپند برای سفره عقد

 تزیین سینی اسپنددیزاین جالب اسپند برای سفره عقد

دکوراسیون سینی اسپنددکوراسیون زیبا و دیدنی سفره عقد

 تزیین سینی اسپند

مدلهای متنوع تری از تزیینات اسپند عروسی

تزیینات و دیزاین ظرف و سینی اسپند با ایده های شیک و جدید امروزی، زیبایی خاص در سفره عقد عروس و داماد به وجود می آورد، انجام این کار چندان سخت نبوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد، بلکه با به کار بردن کمی سلیقه و نیز الگوگیری از ایده های موجود می توان تزیینات جذاب و دیدنی برای آن به کار گرفت، حال در صورتی که قصد دارید در منزل به تزیینات اسپند عروسی بپردازید، می توانید از انواع مدلهای جدید این تزیینات که در این مطلب به اشتراک گذاشته ایم دیده کرده و ضمن لذت بردن از تماشای تصاویر از آنها الگو بگیرید.

تزیینات سینی اسپند عروسی

استفاده از اسپند برای چشم زخم کاربرد زیادی دارد، ازاین رو یکی از سنت های زیبای ایرانیان است که از آن عنوان یکی از وسایل مهم سفره عقد و در کنار آینه و شمعدان، قرآن، گردو، بادام، نان، شمع، عسل و … استفاده می کنند. از آنجا که امروزه برای دیزاین سفره عقد سنتی و جدید سعی می شود از زیباترین تزیینات برای سپند و دیگر وسایل سفره عقد استفاده شود، بنابراین اگر به دنبال ایده هایی زیبا و جدید برای تزیینات اسپند سفره عقد هستید، می توانید از تصاویر به اشتراک گذاشته شده در اینجا ایده بگیرید.

تصاویر تزیینات سینی اسپند تزییناتی شیک از سینی اسپند انواع تزیینات سینی اسپند تزیینات سینی اسپند عروس تزییناتی از سینی اسپند ایده تزیین سینی اسپند ایده تزیینات سینی اسپند مدل تزیینات سینی اسپند مدل تزیین سینی اسپند تزیینات زیبای سینی اسپند تزیینات جذاب سینی اسپند تزیینات جدید سینی اسپند تزیینات سینی اسپند جدیدترین تزیین سینی اسپند

در این بخش سعی کردیم با معرفی نمونه های زیبا و جدیدی از انواع تزیین سینی اسپند به شما عزیزان در پیدا کردن ایده مناسب و باب میل خود برای انجام انواع تزیینات اسپند به منظور استفاده در مراسم های مختلف تا حدودی کمک نماییم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *