دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سامسونگ در گوشی های آینده از بلندگوی یکپارچه با نمایشگر استفاده خواهد کرد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۰ دی ۱۳۹۷
  • ۰

 اخبار منتشر شده نشان می دهد که سامسونگ در پی استفاده از فناوری جدیدی است که قابلیت هایی چون یکپارچه سازی نمایشگر با بلندگو را در اختیار بگذارد.

فناوری جدید سامسونگ Sound on Display نام دارد و احتمالاً در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ معرفی می شود. سامسونگ با به کار بردن نمایشگرهای اینفینیتی O، امکان عرضه نمایشگر بدون بریدگی و کاهش حاشیه های اطراف موبایل را فراهم کرد. 

سامسونگ در نمایشگاه بین المللی سی ائی اس ۲۰۱۹ در لاس وگاس از نمایشگر یکپارچه با بلندگو رونمایی می کند. این نمایشگاه در روزهای ۱۸ تا ۲۲ دی ماه برگزار خواهد شد.

این یکپارچه سازی با لرزش و انتقال استخوانی شکل می گیرد. این موضوع سبب می شود کاربر گوش خود را در قسمت پهن بالای گوشی برای شنیدن صدا بگذارد.گوشی ال جی G7 ThinQ

این فناوری در ابتدای ماه ژوئن مورد بحث بود اما در طی روزهای آتی همه چیز در مورد آن مشخص خواهد شد. پنل‌های ساند آن دیسپلی سبب می شود که سامسونگ گوشی های خود را با نسبت بیشتر نمایشگر عرضه کند.

تصویر فاش شده از محافظ نشان می دهد که این گوشی در قسمت بالا دارای بریدگی است. احتمالاً این محصول تا قبل از معرفی گلکسی نوت ۱۰ رونمایی نخواهد شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *