دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مرسدس AMG E63S با تیونینگ جی پاور رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۰ دی ۱۳۹۷
  • ۰

جی پاور از شرکت های تیونر است که با محصولات بی ام و معرفی می شود. در حال حاضر این تیونر برای عرضه سدان اسپرت مرسدس بنز AMG E63S پیش قدم شده است. 

در اوایل سال ۲۰۱۸ برابوس کیت تقویت شده برای مرسدس بنز AMG E63S معرفی کرد. در این مدل سعی بر این بوده که کیفیت و توانایی های این سوپر اسپرت بالا رود. 

جی پاور شرکتی است که برای ارتقای موتور این خودرو قدم پیش گذاشته و درصدد تغییر وضعیت گشتاوری و قدرت موتور می باشد. این شرکت قبلاً نیز از کیت تقویتی برای مرسدس AMG C63 S استفاده کرده و قدرت آن را به میزان ۱۸۸ واحد اسب بخار و گشتاوری معادل با ۱۵۰ نیوتن متر افزایش داده است.

مرسدس AMG E63S با تیونینگ جی پاور

قدرت تولیدی این موتور برابر با ۷۸۹ اسب بخار است و شتاب آن ۳.۹ ثانیه می باشد. از نرم افزاری به نام Performance Software V3 روی واحد کنترل الکترونیکی موتور استفاده شده و این نرم افزارها مزایای زیادی را برای موتور به همراه دارد.

مرسدس AMG E63S با تیونینگ جی پاور

با این نرم افزار در صورت خرابی می توان موتور را عیب یابی کرد. برای تغییرات سخت افزاری از یک جفت توربوشارژر جدید استفاده شده و در این زمینه فناوری CNC در بدنه اصلی قرار گرفته و توربین ها دارای شکل آیرودینامیک می باشند.

مرسدس AMG E63S با تیونینگ جی پاور

اگزوز اسپرت با جنس فولاد ضد زنگ و مبدل کاتالیست جدید، رینگ های ۲۱ اینچی با نام هاریکن RR، اسپویلر عقب، آینه های جانبی مشکی رنگ و … از ویژگی های به کار رفته در تولید این خودرو می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *