دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مشخصات گلکسی A50 سامسونگ لو رفت!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۹ دی ۱۳۹۷
  • ۰

قرار است با آغاز سال جدید، شاهد رونمایی از محصولات جدید سامسونگ باشیم. این عرضه در بین گوشی های پرچمدار و میان رده سامسونگ انجام می گیرد. 

گلکسی A50 به جای گلکسی A8 مدل ۲۰۱۸ معرفی می شود. البته نمونه تولیدی در ویژگی های سخت افزاری تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد. این گوشی در پنل پشت مجهز به دوربین چندگانه بوده اما اطلاعات در زمینه تعداد دوربین و مشخصات آن ها کامل نیست.

آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که دوربین اصلی این گوشی با سنسور ۲۵ مگاپیکسلی عرضه می شود و از این نظر با نمونه گوشی های گلکسی A7 و A9 برابری می کند.

پردازنده اکسینوس ۹۶۱۰ از تجهیزات به کار رفته برای گلکسی A50 می باشد. این پردازنده در ماه مارس سال ۲۰۱۸ عرضه شد و مجهز به واحدی جداگانه برای انجام کدهای هوش مصنوعی است.

امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن را با نرخ ۲۸۰ فریم ثانیه فراهم می کند. رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت، اندروید ۹ پای و رابط کاربری One UI و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از مشخصات ارائه شده برای گلگکسی A50 می باشد.

چنین حجمی برای اولین بار در باتری سری A سامسونگ به کار رفته و این حجم از گلکسی اس ۱۰ نیز بیشتر می باشد. عرضه گوشی تولیدی در اواخر فوریه سال آتی در  MWC و بعد از رونمایی گلکسی اس ۱۰ انجام می گیرد. فروش آن نیز در نیمه اول ماه مارس آغاز می گردد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *