دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

هواوی پی اسمارت با نمایشگر ۶.۲ اینچی روانه بازار شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۸ دی ۱۳۹۷
  • ۰

در حال حاضر پیش فروش غیر رسمی هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹ شروع شده و این دستگاه از جمله گوشی های میان رده به حساب می آید. 

بعد از رونمایی آنر ویو ۲۰ هواوی، محصول دیگری از این شرکت با نام هواوی پی اسمارت معرفی شد. این گوشی میان رده در انگلیس و اروپا ارائه می شود و جزء گوشی های میان رده قلمداد می گردد. 
پیش فروش غیر رسمی این گوشی حدود یک هفته پیش آغاز شد و در حال حاضر به شکل رسمی در کشور چین معرفی شده است. این گوشی از نظر برخی ویژگی ها به آنر ۱۰ لایت شباهت دارد. دارای نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ می باشد و از یک نمایشگر ۶.۲۱ اینچی برخوردار است.
هواوی پی اسمارت با نمایشگر 6.2 اینچی
بریدگی بالای نمایشگر این گوشی از نوع قطره ای شکل می باشد و برای تعبیه دوربین سلفی منظور شده است. وضوح تصویر برابر با ۱۰۸۰*۲۳۴۰ پیکسل دارد.
هواوی پی اسمارت با نمایشگر 6.2 اینچی
مود Eye Comfort برای سهولت استفاده از نمایشگر به کاربرده شده و کاربر با این حالت می تواند نور آبی صفحه را کم کند و در نتیجه چشمان او دچار خستگی نمی شوند.
هواوی پی اسمارت با نمایشگر 6.2 اینچی
پردازنده آن تراشه ۱۲ نانومتری کرین ۷۱۰ می باشد و هشت هسته ای است. سرعت این پردازنده برابر با ۲.۲ گیگاهرتز می باشد. ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ و ۳ برای دوربین اصلی از سایر تجهیزات به کار رفته در هواوی پی اسمارت می باشد. هواوی پی اسمارت با نمایشگر 6.2 اینچی
باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۹ پای با رابط کاربری EMUI ۹.۰ و اینترنت ۴G ویژگی های گوشی معرفی شده است و قرار است در اروپا با قیمت ۲۵۰ یورو از ۱۲ دی ماه ارائه شود. این عرضه در انگلستان برابر با ۱۴۹ پوند و در ۲۱ دی ماه خواهد بود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *