دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مکان های دیدنی مونترال کانادا و مناطق توریستی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۷ دی ۱۳۹۷
  • ۰

مونترال شناخته شده ترین قطب جهان گردی در کانادا است از کوهستان های پر فراز و نشیب این منطقه که بگذریم با جاذبه ها و و مکان های دیدنی مونترال کانادا و دیگر تنوع آن ها رو به رو خواهیم شد.

مونترال کانادا یک منطقه محافظت شده است که  توسط ژاک کاریته در سال ۱۵۳۵ با این نام نامگذاری شده است. مراتع کوهستانی مرتفعی که در این منطقه وجود دارند دارای وسعت بسیار زیادی هستند که گردشگران را جذب خود می کنند. هتل های لوکس و دیگر امکانات لاکچری که در اختیار گردشگران قرار داده یم شود از جمله مکان های دیدنی مونترال کانادا به شمار می رود.

       مکان های ویژه مونترال

مکان های دیدنی مونترال کانادا:

موزه های هنری از معروف ترین جاذبه های توریستی هستند که در مونترال کانادا برای گردشگران جالب و تماشایی است. این مجموعه موزه های دارای آثار ارزشمند هنری بسیاری است که در مناطق بین المللی دارای اهمیت هستند.

مناطق دیدنی مونترال

کلیسای نوتردام:

این کلیسا در سال ۱۹۵۶ تاسیس شده است و دارای یک معماری نئو گویتک است طراحی داخلی و نمای درونی این کلیسا بسیار زیبا و تماشایی است.این جاذبه گردشگری مونترال به لحاظ تاریخی و فرهنگی دارای اهمیت بالایی است.

مکان های دیدنی معروف مونترال

باغ گیاهشناسی:

از جاذبه های تماشایی و رویایی دیگری که می توانید در مونترال از آن دیدن کنید باغ گیاهشناسی آن است. این باغ به بخش های مختلفی تقسیم شده است که هر بخش آن دارای مجموعه گیاه شناسی از ژاپن و چین است. ارکیده هایی که در این باغ وجود دارند منظره ای چشم نواز را تداعی می کنند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مناطق خاص دیدنی مونترال

این باغ که از مکان های گردشگری مونترال در کانادا است علاوه بر طبیعت سر سبز خود دارای یک خانه شیشه ای بر روی آب است و مجسمه هایی تزیینی که در این باغ وجود دارند دارای زیبایی های خاصی هستند.

مونترال قدیم:

مناطق قدیمی به دلیل اهمیت و ارزش تاریخی و سنتی که دارند برای اکثر گردشگران جالب هستند. در مونترال کانادا نیز می توانید با گشت و گزار در منطقه قدیمی آن از جاذبه های زیبا و سبک های قدیمی دیدن کنید.

مکان های دیدنی در مونترال

ساختمان های تاریخی که در این منطقه وجود دارند متعلق به قرن ۱۷-۱۹ هستند سبک معماری این بناها به سبک معماری پاریس نزدیک است و بسیار تماشایی است.

پارک مونت رویال:

این پارک از جاذبه های طبیعی و مکان های دیدنی مونترال با جذابیت های فراوان است. مساحت این پارک بسیار بزرگ است و دارای فضای سبز وسیع است. یادبودی که از ژاک کارتیه در این پارک به نمایش گذاشته شده است موجب جذب گردشگران است.

مکان های دیدنی مونترال کانادا

این یادبود متعلق به جورج ششم است که ذر کنار دریاچه ای زیبا از مونترال قرار گرفته است در قسمت های مرتفع این پارک می توانید نمایی از مونترال را مشاهده کنید که دارای مناظری بکر است.

مکان های توریستی مونترال

خیابان شربروک:

این خیابان با نام یکی از فرمانداران کانادایی نامگذاری شده است و دارای موسسات و موزه های تماشایی است. این موزه به لحاظ فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت است.

مکان های دیدنی پر جاذبه مونترال

در شهر مونترال می توانید با قدم زدن در پارک ها و خیابان احساس خوبی را برای خود تداعی کنید و از مناظر زیبای آن و جاذبه های مدرن درون شهر لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *