دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گوشی هوشمند شیائومی می پلی با قیمت ۱۵۹ دلار و بریدگی قطره ای معرفی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۵ دی ۱۳۹۷
  • ۰

نخستین گوشی هوشمند شیائومی با بریدگی قطره ای و قیمت ۱۵۹ دلار رونمایی شد. این گوشی جزء گوشی های میان رده در نظر گرفته می شود. 

بریدگی موجود در این گوشی با نوع به کار رفته در وان پلاس ۶ تی متفاوت می باشد. کناره های گوشی به سمت بالا متمایل شده و گوشی از فلز و شیشه ساخته شده است. 
دارای دو دوربین از نوع اصلی با چینش عمودی می باشد. سمت راست برای قرار گیری دکمه های فیزیکی تعبیه شده و گوشی دارای حواشی گرد می باشد. در پنل پشت مجهز به حسگر اثر انگشت می باشد. لوگوی شرکت نیز در همین قسمت قابل رویت است.
گوشی هوشمند شیائومی می پلی

دارای پردازنده ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی هلیو P35 مدیاتک می باشد. نمایشگر ۵.۸۴ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۲۲۸۰*۱۰۸۰ برای آن منظور شده و شیشه نمایشگر انحنای ۲.۵D است. شیائومی می پلی با ۴ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این حافظه با میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش است.

گوشی هوشمند شیائومی می پلی

سیستم عامل به کار رفته در آن اندروید ۸.۱ اوریو می باشد. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسل از مشخصات دیگر این گوشی است. این گوشی در قسمت سلفی دارای دوربین ۸ و در قسمت پشت دارای دوربین ۲ مگاپیکسل می باشد.

گوشی هوشمند شیائومی می پلی

گوشی رونمایی شده در رنگ های آبی دریم، طلایی و مشکی قابل رویت است. با قیمت ۱۵۹ دلار عرضه می گردد. فعلاً در چین رونمایی شده و قابل سفارش در این کشور می باشد. البته تاکنون درباره عرضه این گوشی در سایر بازارها سخنی به میان آورده نشده است.

نوع پرچمدار این شرکت(شیائومی می میکس ۳) با ساختار دوربین کشویی و بدون بریدگی عرضه شده است. احتمالاً شیائومی عرضه گوشی با حفره نمایشگر را مانند بقیه شرکت ها شروع نموده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *