دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شاسی بلند برابوس ۷۰۰ با تولید محدود رونمایی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۴ دی ۱۳۹۷
  • ۰

برابوس نسخه ای متفاوت از مرسدس بنز جی کلاس با نام ۷۰۰ ۴x4² فاینال ادیشن معرفی کرده است که شواهد نشان می دهد تولید این دستگاه با محدودیت رو به رو بوده و فقط ۱۰ دستگاه از آن تولید می شود. 

اوایل سال ۲۰۱۸ مدل جی کلاس ۲۰۱۹ مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی بین المللی آمریکای شمالی معرفی شد. خودروی تولیدی بعد از گذشت مدتی وارد بازار شد. برابوس حالا کار خود را بر روی جی کلاس ادامه می دهد و قرار است محصول خود را با مدلی متفاوت به اتمام برساند.
مدل جدید برابوس بر مبنای مدل قبل G36 AMG تولید شده و با اسم ۷۰۰ ۴x4² فاینال ادیشن (Final edition) معرفی خواهد شد. عدد ۷۰۰ قدرت موتور این شاسی بلند را نشان می دهد.
شاسی بلند برابوس 700
از موتور ۵.۵ لیتری V8 استفاده و دارای سیستم اگزوز اسپرت می باشد. قدرت تولیدی این موتور برابر با ۷۰۰ اسب بخار است و گشتاوری معادل با ۹۶۰ نیوتن متر دارد. شتاب این شاسی بلند قدرتمند برابر با ۵ ثانیه است.
برابوس در تولید نهایی این خودرو بر روی جنبه های آفرودی متمرکز شده و به تقویت آن ها پرداخته است. ضمن اینکه سیستم تعلیق آن نیز ارتقاء یافته و آن را به خودرویی مناسب برای جاده مبدل کرده است.
شاسی بلند برابوس 700
در نسخه جدید، ارتفاع خودروی تولیدی بیشتر شده و به بیش از ۶۰ سانتی متر رسیده است. ارتفاع منظور شده با محورهای خاص غیر هم مرکز با نام Portal Axels و سیستم تعلیق با کیفیت برای کنترل الکترونیکی فراهم شده است.
شاسی بلند برابوس 700
رانندگی در چهار نوع وضعیت اسپرت، کامفورت، حالت شخصی و آفرود قابل انجام است. در حالت شخصی امکان تنظیم خودرو بر روی هر محور و هر یک از فنرها به شکل جداگانه امکان پذیر است.
شاسی بلند برابوس 700
رینگ های بزرگ مشکی، تودوزی چرمی سفارشی، گلگیرهای پهن جدید، جلوپنجره برابوس، صفحه محافظ زیر خودرو و چراغ های قدرتمند مازاد روی اسپویلر از دیگر ویژگی های این شاسی بلند می باشند. بیشترین سرعت این خودرو برابر با ۲۱۰ کیلومتر است. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این خودرو برابر با ۲۳۷ هزار دلار خواهد بود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *