دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عروس لاکچری و جذاب برای عروس خانم های باکلاس

  • ندا خوشرو
  • ۶ دی ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس عروس لاکچری با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پیراهن عروس  شیک از انواع طرح های خاص و زیبای پیراهن عروس برای خانم های به روز و شیک پوش است و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است این مدل لباس ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

یکی از مهم ترین جزئیات برای برپایی جشن عروسی تهیه پیراهن عروس با تن پوشی مناسب است و با توجه به اینکه طرح لباس عروس روی زیبایی و جذابیت ظاهری تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است خانم ها در هنگام انتخاب مدل پیراهن عروسی خود حساسیت لازم را به خرج دهند.

مدل لباس عروس شیک

مدل لباس عروس لاکچری با جدیدترین طرح های مد سال

همه خانم ها تمایل دارند در جشن عروسی شان زیباترین لباس عروس را به تن داشته باشند و همانند یک پرنسس در مجلس عروس بدرخشند اگر مراسم عروسی شما نیز نزدیک است و تمایل دارید لباس عروسی زیبا و متفاوت به تن داشته باشید بهتر است از انواع مدل لباس عروس جدید استفاده کنید زیرا این مدل پیراهن های عروس به گونه ای دوخته می شوند که دارای تزیینات و طراحی منحصر به فرد و جذاب می باشند.

مدل لباس عروس کار شده و لاکچری

مدل های پیراهن عروس لاکچری و شیک

پیراهن عروس شیک در انواع طرح های متنوع نظیر مدل لباس عروس پفی و لباس عروس دنباله دار و لباس عروس دکلته و … موجود است و علاوه بر این در دوخت این مدل لباس عروس ها برای جذابیت بیشتر لباس از آستین های گیپور و یقه دلبری و … استفاده می شود همچنین لباس عروس ها با طرح شیک دارای تزییناتی خاص نیز می باشند.
انواع مدل پیراهن عروس شیک اغلب به صورت دنباله دار دوخته می شوند که هر چقدر دنباله لباس بلندتر باشد پیراهن عروس  سلطنتی تر به نظر می رسد بنابراین اگر شما تمایل دارید لباس عروسی تان دارای طرحی خاص و شیک باشد بهتر است این طرح پیراهن های عروس را برای پوشیدن انتخاب نمایید توجه داشته باشید که قبل از انتخاب لباس عروس ها با دنباله بلند بهتر است پیراهن عروس را بپوشید و با آن راه بروید و برقصید تا از راحتی این نمونه لباس ها مطمئن شوید.

مدل لباس عروس لاکچری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل پیراهن عروس کار شده و لاکچری

لباس عروس جدید

مدل لباس عروس شیک و جذاب

مدل لباس عروس زیبا و کار شده

لباس عروس پوشیده و شیک

مدل لباس عروس پوشیده

لباس عروس آستین دار و جدید

مدل لباس عروس شیک

مدل لباس عروس کار شده و زیبا

مدل لباس عروس دنباله دار و کار شده

لباس عروس دنباله دار و زیبا

مدل لباس عروس پوشیده

لباس عروس جذاب و زیبا

مدل لباس عروس زیبا و جدید

پیراهن عروس خاص و زیبا

مدل لباس عروس شیک و خاص

مدل پیراهن عروس جدید و زیبا

مدل پیراهن عروس کار شده

لباس عروس پوشیده و کار شده

مدل لباس عروس آستین دار

لباس عروس گیپور دار

مدل لباس عروس شیک

مدل پیراهن عروس جذاب و خاص

مدل پیراهن عروس همچنین در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین موجود است و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان حجاب تان کامل تر باشد بهتر است از مدل لباس عروس های پوشیده استفاده نمایید. لباس عروس های پوشیده و آستین دار برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب هستند و اگر شما دارای بازوهای درشتی هستید در صورت تمایل می توانید برای پوشاندن و متناسب تر به نظر رسیدن بازوها لباس عروس های آستین دار را برای پوشیدن انتخاب کنید.
لباس عروس های بدون آستین و یقه باز نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و این مدل لباس ها برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی محسوب شوند.

مدل لباس عروس زیبا

مدل لباس عروس زیبا و دنباله دار

مدل پیراهن عروس زیبا و شیک

مدل پیراهن عروس جدید و لاکچری

مدل لباس عروس لاکچری

مدل  لباس عروس لاکچری و کار شده

مدل لباس عروس زیبا و لاکچری

پیراهن عروس لاکچری و جذاب

مدل لباس عروس جدید

لباس عروس خاص و جدید

مدل پیراهن عروس زیبا

لباس عروس طرح دار و زیبا

مدل لباس عروس شیک و جدید

مدل پیراهن عروس جذاب و خاص

مدل لباس عروس کار شده

مدل لباس عروس گیپور

مدل لباس عروس زیبا و جدید

مدل پیراهن عروس جدید و لاکچری

مدل لباس عروس لاکچری

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس عروس لاکچری آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پیراهن عروس شیک و زیبایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *