دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اولین تصویر مربوط به اسمارت فون وان پلاس ۷ یا وان پلاس ۵G لو رفت!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲ دی ۱۳۹۷
  • ۰

تصویر نسبت داده شده به گوشی هوشمند وان پلاس یا وان پلاس ۷ با برخورداری از فناوری ۵G منتشر شد. احتمال می رود این تصویر مربوط به وان پلاس  ۵G باشد. 

احتمالاً شما نیز به این موضوع فکر کرده اید که وان پلاس ۷ یا وان پلاس ۵G با چه شکلی روانه بازار می گردد. عکس منتشر شده مربوط به یک گوشی هوشمند است که عده ای آن را به وان پلاس ۷ و عده ای نیز آن را به وان پلاس ۵G نسبت داده اند.

تصویر انتشار شده در جلسه داخلی شرکت وان پلاس با حضور پیت لائو اخد شده است. طراحی پنل پشت گوشی هوشمند ۵G وان پلاس در این شکل به خوبی قابل شناسایی است. ضمن اینکه ماژول دوربین وان پلاس ۷ دارای ابعاد بزرگ تری می باشد.

اسمارت فون وان پلاس ۷

این گوشی هوشمند قرمز رنگ و ماکت آن نیز بر روی میز قرار گرفته است. تصویر واضح نیست و نمی توان تشخیص داد کدام گوشی وان پلاس نمایش داده شده است. با توجه به اینکه گوشی وان پلاس ۵G زودتر از وان پلاس ۷ عرضه می شود، احتمالاً این گوشی همان ۵G می باشد. قبلاً به این موضوع اشاره شد که شرکت وان پلاس در مورد به کارگیری آنتن های موجود در گوشی وان پلاس ۵G هنوز تصمیم نگرفته و در مورد به کارگیری طول موج mmWave در این گوشی هوشمند آگاهی ندارد.

شواهد نشان می دهد که وان پلاس برای فناوری  ۵G از طول موج زیر ۶۰ گیگابایت استفاده می کند. در انگلستان اپراتور EE برای پشتیبانی از این فناوری به کار گرفته می شود. احتمالاً این گوشی با قیمتی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار بیشتر از وان پلاس ۶T عرضه می گردد.

گوشی هوشمند ۵G با تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و مودم X50 و وان پلاس ۷ با مودم ۴G X24 و اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *