دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در سال ۲۰۲۲ منتظر پورشه ۹۱۱ تمام برقی باشید!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

قرار است نسل هشتم پورشه ۹۱۱ هیبریدی با تغییرات شگرف تا سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود. این نسل هشتم در مدل های  Carrera S و Carrera 4S روانه بازار می گردد. 

در حال حاضر تمام تلاش بر روی پورشه ۹۱۱ هیبریدی و پلاگین هیبریدی به کار گرفته شده تا راه برای مدل های تمام الکتریکی پورشه ۹۱۱ هموار شود. آگوست اخلتنر مدیریت بخش ارتقای خودروهای اسپرت پورشه را بر عهده دارد و در این باره گفته است:

پورشه 911 تمام برقی

در حال کار روی پورشه ۹۱۱ هیبریدی هستیم ولی شعاع حرکتی این خودرو در حالت تمام برقی، فعلاً محدود است. پورشه با استفاده از تجارب خود در هنگام کار روی ۹۱۸ اسپایدر و مدل‌های برقی (هیبریدی) پانامرا و کاین، روشی برای به‌کارگیری پکیج هیبریدی در داخل پورشه ۹۱۱ کشف کرد.

 

پورشه 911 تمام برقی

مجموعه دنده این خودرو از نمونه های عرضه شده، حدود ۱۰۰ میلی متر کوتاه تر است و این دنده فضای بیشتری را برای قرار گیری موتور الکتریکی پورشه فراهم کرده است. گشتاوری آن برابر با ۸۰۰ نیوتن متر می باشد.

  •  آرون گروپس

سری ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ دارای موتور بنزینی ۲ لیتری مجهز به توربوشارژ دو قلو است و این موتور در هر دو نوع مدل خودرو قدرتی برابر با ۴۴۳ اسب بخار و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاوری دارد. پورشه 911 تمام برقی

شتاب خودروی تولیدی برابر با ۲.۹ ثانیه خواهد بود و بیشینه سرعت آن ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. در نمونه ۴ چرخ محرک این خودرو، ۵۰ درصد از نیرو به بخش جلو منتقل می شود. پورشه 911 تمام برقی

ظرفیت باتری آن برابر با ۱۴.۱ کیلووات ساعت و از نوع لیتیوم یون می باشد. شعاع حرکتی این خودرو به اندازه ۵۰ کیلومتر است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *