دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آدرس و مشخصات خانه معلم های قم

  • سمیه نیک فرجام
  • ۵ دی ۱۳۹۷
  • ۰

خانه معلم از امکاناتی که دربیشتر شهرهای توریستی برای راحتی گردشگران وجود دارد. در قم نیز برای گردشگران خانه معلم های قم با امکانات به ورز در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

قم یکی از شهرهای مذهبی در ایران است که بیشتر گردشگران آن از زائران حرم مطهر حضرت معصومه (ع) هستند. برخی گردشگران دوست دارند تا با سفر به شهرهای مختلف در طول سفر از امکانات مختلف رفاهی استفاده کنند خانه معلم از مراکز اسکانی است که برای گردشگران در شهرهای مختلف در نظر گرفته است و به گردشگران فرهنگی تعلق می گیرد. در قم نیز می توانید ضمن مشاهده مکان های دیدنی قم، از خانه معلم ها با امکانات مختلف آنها استفاده کنید.

  امکانات خانه معلم های قم

خانه معلم های قم:

خانه های معلم مراکز اسکان فرهنگیان است که می توانید در این خانه اسکان داشته باشند و در تعطیلات نیاز است تا این مراکز از قبل رزرو شوند تا راحتی گردشگران را به عمراه داشته باشد.

در این بخش اقامتگاه های اسکان معلمان قم را در بخش های مختلف آن معرفی خواهیم کرد این مراکز شامل دو مرکز اسکان است که امکانات مختلفی را بریا گردشگران خود ارائه می دهد. با قرار دادن آدرس دقیق و شماره تماس های این مراکز می توانید به راحتی عملیات رزرو را انجام دهید.

خانه معلم شماره یک قم:

آدرس: خیابان ساحلی، بین کوچه ۳ و ۵، جنب دادگستری خانه معلم شماره۱

شماره تماس: ۳۷۷۰۱۰۱۲

این مجموعه دارای دو بخش مختلف است که بخشی از آن برای اسکان و بخش دیگر برای رستوران در نظر گرفته شده است. در محل اسکان با دو سوییت مجزا و مجهز می توانید از امکانات اسکانی استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

خانه معلم قم

جالب است بدانید در این مرکز وعده صبحانه برای افرادی که اسکان دارند به طور رایگان ارائه می شود و از ساعت ۷:۳۰ – ۸:۳۰ است.

بخش رستوران نیز در ساعت های کاری زیر وعده های غذایی متنوعی را با کیفیت مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهد:

۱۲:۳۰ -۱۵

۲۰:۳۰ – ۲۲:۳۰

خانه معلم شماره دو در قم:

آدرس: خیابان ساحلی بین کوچه ۲۳ و ۲۵

شماره تماس: ۳۷۷۱۱۸۸۳۰

برای اطمینان خاطر و راحتی در سفر می توانید از قبل این مراکز را رزرو کرده تا از امکانات آن به راحتی استفاده کنید و از سفر خود لذت ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *