دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فیلم هایی که منجر به طلاق بازیگران شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲ دی ۱۳۹۷
  • ۰

در دنیای سینمای هالیوود، برخی از ستاره به قدری در فضای فیلم غرق شدند که دیگر شریک زندگی خود را از یاد بردند و رابطه تازه ای را شروع کردند. در ادامه به این فیلم ها و طلاق های بعد از آن اشاره خواهیم کرد.

برد پیت در «آقا و خانم اسمیت»

برد پیت و آنجلینا جولی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» نقش یک زوج را ایفا کردند. این فیلم منجر به رابطه عاشقانه آن ها با یکدیگر شد و در نهایت ازدواج آن ها را رقم زد. این رابطه در حالی شکل گرفت که برد پیت همسر جنیفر آنیستون بود. آنیستون و پیت در سال ۱۹۹۸ با هم ازدواج کرده بودند و در سال ۲۰۰۵ جدا شدند. یک ماه بعد از طلاق، عکس های برد پیت و آنجلینا جولی منتشر شد. این موضوع همه را شوکه کرد. تا آن موقع کسی از رابطه داشتن جنیفر و برد خبری موثقی نداشت. آنیستون درباره این عکس گفته بود:«نه تنها من که همه مردم جهان متعجب شده اند!» پیت و جولی در سال ۲۰۱۶ با وجود ۶ فرزند از هم طلاق گرفتند.

طلاق بازیگران هالیوود

بن افلک در فیلم «دختر جرسی»

بن افلک و جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۰ با یکدیگر رابطه عاشقانه داشتند. این رابطه در حدی بود که اسم بینفر از اسم های آن ها ساخته شده بود. آن ها در فیلم «جیلی» در سال ۲۰۰۳ با هم ایفای نقش کردند.

طلاق بازیگران هالیوود

این فیلم سبب نزدیک شدن این دو ستاره به هم شد و در فیلم «دختر جرسی» نیز این رابطه رمانتیک پایان گرفت. در واقع ۴ روز قبل از مراسم عروسی، بن افلک همه چیز را زیر پا گذاشت. جنیفر ابتدا برای سرپوش گذاشتن بر روی این قضیه اعلام کرد که مراسم عروسی چند روزی به تعویق می افتد. البته این عروسی هیچ وقت برگزار نشد. این دو مجبور شدند فیلم را تا انتها در کنار هم بازی کنند. فیلم در سال ۲۰۰۴ پخش شد و این زوج دیگر هیچ حسی به یکدیگر نداشتند.

مگ رایان در «دلیل زندگی»

مگ رایان و راسل کرو در فیلم «دلیل زندگی» با هم همبازی بودند. این موضوع شایعاتی را برای آن ها به همراه داشت. رایان از همسرش دنیس کواید بعد از ۹ سال زندگی مشترک جدا شد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طلاق بازیگران هالیوود

مگ رایان در این رابطه گفته است:

«دنیس مدت هاست که به من خیانت می کند و من از این موضوع رنج می کشیدم. زمانی که بی وفایی های او بر من ثابت شد، نتوانستم ادامه دهم و طلاقم را گرفتم.»

اندرو گارفیلد در فیلم «سکوت»

گارفیلد با بازی در فیلم سکوت غرق در نقش شد و رابطه خود را با نامزد خود استون از یاد برد. گارفیلد مدتی در تایوان بود و حدود ۱۸ کیلو وزن کم کرد. استون پس از این طلاق عاطفی به لس آنجلس برگشت و رابطه اش را پایان داد.

طلاق بازیگران هالیوود

استون در این رابطه گفته است:

«من ماههای سخت زیادی را سپری کردم، اندرو جز به نقش آفرینی در فیلم اش به چیز دیگری فکر نمی کرد. در واقع او شریک زندگی خوبی برای من نبود.»

 کریستین استوارت در فیلم «سفیدبرفی و شکارچی»

احساسات هواداران فیلم «گرگ ‌و میش» در سال ۲۰۱۲ با دیدن تصاویری از کریستین استوارت ۲۲ ساله در کنار روپرت سندرز ۴۱ ساله جریحه دار شد. کریستین نامزد رابرت پتینسون بود و سندرز نیز متاهل بود و دو فرزند داشت.

طلاق بازیگران هالیوود

استوارت در پی این اتفاق برای هواداران نوشت:

 «من واقعا از رفتاری که موجب شرمساری عزیزانم شد، معذرت می خواهم. من واقعا راب را دوست دارم.» بعد از این موضوع سندرز نیز از استوارت جدا شد.

ریچارد برتون و الیزابت تیلور در فیلم «کلئوپاترا»

برتون و تیلور در فیلم «کلئوپاترا» با هم ایفای نقش کرده اند. با این نقش ها، نابودی زندگی این هنرمندان رقم خورد. در طی این فیلم تیلور از همسرش ادی فیشر طلاق گرفت. در سال ۱۹۹۴ با برتون ازدواج و سال ۱۹۷۴ از یکدیگر جدا شدند. سال ۱۹۷۵ بار دیگر به رابطه خود پایان دادند.

طلاق بازیگران هالیوود

رایان رینولدز در فیلم «فانوس سبز»

رایان رینولدز با بازی در فیلم «خواستگاری» عاشق ساندرا بولاک شد. بعد از بازی در فیلم «فانوس سبز» متوجه شد که عاشق بلیک لایولی می باشد و عشق واقعی نسبت به بولاک نداشته است. از بولاک جدا و در سال ۲۰۱۲ با بلیک ازدواج کرد. ساندرا افسرده شد و شکست عشقی خورد.

طلاق بازیگران هالیوود

بن افلک در دختر«دختر گم‌شده»

پس از جدایی از لوپز با جنیفر گارنر ازدواج و در سال ۲۰۱۴ در فیلم «دختر گم‌شده» ایفای نقش کرد. خود این بازیگر اقرار کرد که به جنیفر گارنر خیانت نموده است. گارنر پس از مدت ها جنگ و جدل از بن افلک در سال ۲۰۱۷ جدا شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *