دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده بانوی عمارت + عکس های جدیدش

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت و عکس های جدید وی را مشاهده خواهید کرد. امیدواریم این مطلب به آشنایی بیشتر شما با این بازیگر که این روزها محبوبیت فراوانی یافته است، منجر شود.

بیوگرافی حسام منظور را مرور خواهیم کرد، وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس و بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران می باشد که سابقه کارگردانی را نیز دارد. وی همچنین مدرس بازیگری می باشد. در ادامه با این بازیگر مطرح تئاتر بیشتر آشنا می شوید.

بیوگرافی حسام منظور و تصاویر شخصی وی

حسام منظور بازیگر ایرانی و متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران می باشد. جالب است بدانید که پدر حسام منظور از اهالی بجنورد و مادرش ارومیه ای می باشد، از این رو وی دوران کودکی اش را در ارومیه گذرانده است، سپس به همراه خانواده اش در سال ۱۳۶۷ یعنی در سن ۸ سالگی به تبریز نقل مکان کرده اند.

تصاویر و بیوگرافی حسام منظور

شروع بازیگری

وی از دوران کودکی علاقمند به نقاشی و ادبیات بود و در مدرسه نیز تئاتر کار می کرد. وی حتی در سن ۵ سالگی در یک فیلم در شهرشان بازی کرده است، اما به طور جدی فعالیتش در بازیگری را از دانشگاه و در سال ۱۳۸۰ زمانی که ۲۱ سال داشت، شروع کرد.

زندگی نوشته در مورد حسام منظور

حسام منظور از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را با نمایش «خوان هشتم» به کارگردانی محمد مسعود طیبی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ برای نمایش «مکبث» به عنوان بهترین بازیگر مرد سال کاندید شد، اما در این سال، جایزه ای به او تعلق نگرفت تا اینکه در سال ۱۳۹۵ موفق شد، جایزه بهترین بازیگر مرد برای نمایش «اودیسه» را دریافت نماید.

  •  آرون گروپس

شهرت

او اگرچه به تازگی و بعد از بازی در سریال عمارت فرنگی به شهرت رسیده است، اما سالهاست که در تئاتر فعالیت کرده و از جمله بازیگران شاخص در این عرصه می باشد؛ وی بعد از در بانوی عمارت به بازیگران سریال برادر جان پیوست و این سریال که برای پخش در ماه رمضان آماده شده بود با استقبال بینندگان همراه شد و آخرین سریال پخش شده از وی «نجلا» می باشد که گویا سری دوم این سریال نیز در حال ساخت است.

زندگینامه حسام منظور

منظور در سینما نیز به هنرنمایی پرداخته است و از جمله آنها می توان به تلفن آقای رئیس جمهور به کارگردانی علی عطشانی و مست عشق به کارگردانی حسن فتحی و در کنار بازیگرانی همچون شهاب حسینی و پارسا پیروزفر اشاره کرد.

تدریس بازیگری

حسام منظور با تاسیس موسسه ای به نام کلوپ بازیگری به آموزش مقدماتی و پیشرفته بازیگری و نیز فن بیان می پردازد. وی همچنین کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرده است. اولین کار تلویزیون حسام منظور در سال ۱۳۹۶ برای وی رقم خورد. او همچنین سابقه حضور در سینما را نیز دارد و در فیلم سینمایی تلفن همراه رئیس جمهور نقش آفرینی کرده است.

زندگینامه جدید حسام منظور

بانوی عمارت

بازی او در سریال تاریخی بانوی عمارت در نقش ارسلان میرزا قوانلو قاجار بسیار دیده شد. این سریال شبانه محصول سال ۱۳۹۷ می باشد که از اوایل آذرماه، هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود. در ادامه بیوگرافی حسام منظور عکس های متنوع این بازیگر کشورمان را به نمایش گذاشته ایم که در این قسمت می توانید مشاهده نمایید.

بیوگرافی متفاوت حسام منظورحسام منظور و اندیشه فولادوند در سریال بانوی عمارت

بیوگرافی حسام منظور+عکس  تیپ متفاوت حسام منظور

بیوگرافی حسام منظورعکس حسام منظور

بیوگرافی و زندگینامه حسام منظورحسام منظور در کنار دوستانش

بیوگرافی و عکس حسام منظورعکس و زندگینامه حسام منظور

بیوگرافی درباره حسام منظورعکس جدید حسام منظور

بیوگرافی در مورد حسام منظورحسام منظور بر روی صحنه نمایش

بیوگرافی حسام منظورعکس حسام منظور در خارج از کشور

بیوگرافی از حسام منظورحسام منظور و نرگس محمدی

بیوگرافی دیدنی حسام منظورعکس متفاوت حسام منظور

بیوگرافی جذاب حسام منظورحسام منظور و شبنم فرشادجو

بیوگرافی حسام منظورعکس حسام منظور در کنار صدر

بیوگرافی کامل حسام منظورژست دیدنی حسام منظور

بیوگرافی حسام منظورعکس هنری حسام منظور

بیوگرافی جالب حسام منظورتصویری از جایزه گرفتن حسام منظور

بیوگرافی حسام منظورسلفی حسام منظور در ماشینش

بیوگرافی حسام منظورگریم جالب حسام منظور در نمایش هملت

بیوگرافی جدید حسام منظور

علاقمند به گرگ

این بازیگر سینما و تلویزیون به گرگ علاقه خاصی دارد و حتی لوگوی مدرسه بازیگری اش را نیز شمایلی از طرح گرگ دارد و وی دلیل این کار را اینگونه توضیح داده است :” گرگ ها گروهی باهم کار و شکار می کنند و بنظر من بازیگری هم یک کار تیمی است و یک بازیگر هیچ وقت نمی تواند بدون یک تیم موفق شود.”

تصاویر جدید حسام منظور

جوایز و افتخارات وی

  • کسب جایزه تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال بانوی عمارت از جشن حافظ در سال ۱۳۹۸
  • کسب جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در سریال بانوی عمارت از جشنواره جام جم در سال ۱۳۹۷
  • کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در سیزدهمین جشن بازیگر برای بازی در نمایش اودیسه

زندگی نوشته و عکس حسام منظور

تصاویر جدیدتر حسام منظور

در ادامه بیوگرافی خواندنی حسام منظور بازیگر با استعداد و شناخته شده کشورمان می توانید تصاویر جدیدتری از وی را در اینجا ببینید.

سرگذشت حسام منظورشرح حال زندگی حسام منظورگالری عکسهای حسام منظورزندگی نوشته حسام منظور+عکسجدیدترین بیوگرافی حسام منظورزندگی نوشته کامل حسام منظورزندگی نوشته متفاوت حسام منظورعکس و بیوگرافی حسام منظورزندگی نوشته درباره حسام منظورزندگی نوشته جالب حسام منظورزندگی نوشته از حسام منظور

در این بخش زندگینامه حسام منظور و عکس های جدید وی را مشاهده کردید. برای دیدن بیوگرافی سایر بازیگران ایرانی و خارجی مورد علاقه خود می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *