دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نمونه های آرایش با لباس سبز و اصولی که باید رعایت کنید

  • ندا خوشرو
  • ۱ دی ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش با لباس سبز با جدیدترین متدهای میکاپ روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ سبز از انواع رنگ های جذاب و بی نظیر است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس مختلف لباس مجلسی با رنگ بی نظیری داشته باشید بهتر است لباس تان را از بین طیف های مختلف رنگ سبز انتخاب نمایید. نحوه میکاپ با لباس سبز از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر رنگ های به کار برده شده در میکاپ صورت با رنگ لباس شما مطابقت و همخوانی داشته باشند ظاهر و میکاپ تان متفاوت و خاص به نظر می رسد.

لباس مجلسی های رنگی از انواع مدل لباس های پرطرفدار و جذاب هستند و اگر می خواهید از لباس مجلسی های رنگ روشن در مجالس و مهمانی استفاده نمایید بهتر است در هنگام انتخاب مدل آرایش صورت خود حساسیت لازم را به خرج دهید. لباس مجلسی های سفید و مشکی و قرمز از انواع پیراهن های مجلسی پرطرفدار و زیبا هستند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری جذاب داشته باشید بهتر است از مدل های آرایش با لباس سفید و آرایش با لباس مشکی و آرایش با لباس قرمز برای میکاپ صورت خود بهره بگیرید.

مدل آرایش صورت زنانه با لباس سبز

مدل های آرایش با لباس سبز

تاثیر مدل میکاپ روی زیبایی و جذابیت ظاهر خانم ها را نمی توان نادیده گرفت بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل میکاپ صورت خود دقت لازم را به خرج دهید. در ادامه انواع مدل های میکاپ با لباس سبز را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل آرایش صوت زنانه

مدل میکاپ صورت با لباس سبز

مدل آرایشی که برای لباس سبز انتخاب می کنید با توجه به تونالیته سبز لباس مجلسی شما متفاوت است. اگر از لباس مجلسی سبز تیره یا سبز لجنی در مهمانی ها و مجالس استفاده می کنید باید کرم پودرتان را یک درجه روشن تر از رنگ پوست صورت خود انتخاب نمایید.
برای آرایش چشم ها نیز می توانید از سایه چشم سبز کمرنگ استفاده کنید و گوشه چشم هایتان را نیز با کمک سایه یشمی میکاپ نمایید. با توجه به اینکه آرایش لب ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری شما دارد بنابراین بهتر است برای آرایش کردن لب های خود از رژلب با رنگ نارنجی روشن و قهوه ای روشن استفاده نمایید همچنین برای گریم گونه ها نیز رژگونه با رنگ آجری روشن می تواند انتخابی مناسب و ایده آل باشد.
اگر رنگ لباس مجلسی شما سبز چمنی است بهتر است رنگ کرم پودر را همرنگ با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید و برای آرایش لب هایتان نیز از رژلب قهوه ای استفاده نمایید. برای تکمیل زیبایی میکاپ صورت خود نیز می توانید گونه هایتان را با کمک رژگونه آجری تیره گریم کنید و برای داشتن میکاپ چشمی بی نظیر نیز بهتر است با کمک سایه چشم سبز پر رنگ چشم هایتان را میکاپ کنید.

آرایش صورت دخترانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل آرایش صورت دخترانه

مدل میکاپ صورت با لباس سبز

مدل میکاپ زنانه

مدل های آرایش صورت زنانه

میکاپ صورت با لباس سبز

مدل آرایش با لباس سبز

مدل میکاپ صورت با لباس سبز

آرایش صورت زیبا و بی نظیر

مدل میکاپ صورت زنانه با لباس سبز

آرایش صورت لایت و زیبا

مدل آرایش صورت شیک و بی نظیر

مدل میکاپ صورت زنانه

مدل آرایش لایت دخترانه

مدل آرایش صورت شیک و بی نظیر

میکاپ صورت با لباس سبز

آرایش صورت شیک و جذاب

مدل میکاپ صورت زنانه با لباس سبز

مدل آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ صورت زیبا و جذاب با لباس سبز

آرایش صورت با لباس سبز تیره

مدل میکاپ با لباس سبز

آرایش صورت با لباس سبز روشن

میکاپ صورت با لباس سبز روشن

مدل آرایش صورت شیک و بی نظیر

مدل میکاپ زنانه

مدل آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ لایت با لباس سبز

آرایش صورت جدید

مدل میکاپ با لباس سبز تیره

 آرایش با لباس سبز

مدل میکاپ صورت زیبا و جذاب با لباس سبز روشن

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل میکاپ با لباس سبز آشنا شدید که امیدواریم از بین این مدل ها بتوانید میکاپ صورت بی نظیر و جذابی را برای خود انتخاب کنید و در مهمانی ها و مجالس با ظاهری متفاوت بدرخشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *