دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اولین نسخه ۵G گوشی فایند ایکس توسط اوپو رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

اوپو به تازگی اولین گوشی هوشمند فایند ایکس را با فناوری اینترنت نسل پنجم و قابلیت های شاخص رونمایی کرده که در ادامه به این جزئیات اشاره خواهیم کرد. 

اوپو قصد دارد به شرکت های اولیه در ارائه فناوری اینترنت نسل پنجم تبدیل شود. شرکت اوپو از محصول مجهز شده خود به فناوری ۵G در کنفرانس شرکای جهانی موبایل چین ۲۰۱۸ رونمایی کرده است. در گوشی فایند ایکس معمولی از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده شده و در نوع مهندسی شده این گوشی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام به کار می رود.

ارتباط اینترنت نسل پنجم با به کارگیری مودم داخلی اسنپدراگون ایکس ۵۰ ایجاد شده و این موضوع همکاری اوپو و کوالکام و در نهایت قابلیت های فناوری ۵G را به همراه خواهد داشت.
فناوری ۵G ویژگی هایی چون تماشای فیلم آنلاین، وب گردی و تماس تصویری را ممکن می سازد. اوپو بر روی این فناوری کار می کند. این تلاش ها در رویدادهای مختلف سال ۲۰۱۸ دیده می شود.
اولین نسخه 5G گوشی فایند ایکس
فروردین امسال شرکت اوپو موسسه ای را جهت گسترش هوش مصنوعی و فناوری ۵G بنا کرد. در اردیبهشت ماه نیز اولین تماس تصویری سه بعدی ناشی از این تلاش ها با فناوری ۵G برقرار شد.

در مرداد گوشی هوشمندی OPPO R15 با مودم اسنپدراگون X50 کوالکام عرضه شد. در مهر ماه، امکان اتصال فناوری ۵G با استفاده از مدارها و آنتن ها برقرار شد. اوپو قصد تولید دستگاه های هوشمند مختلف را دارد و در بخش های خانه های هوشمند و سلامت هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *