دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زیباترین جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی هنگ کنگ

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

هنگ کنگ یکی از مناطق زیبای چین است که در جنوب شرقی آن واقع شده است این منطقه به لحاظ فرهنگی در کشور چین دارای اهمیت بالایی است و بیشتر مکان های دیدنی هنگ کنک نیز دارای غنای فرهنگی هستند.

قله ویکتوریا یکی از جاذبه ها و مکان های دیدنی هنگ کنگ است که از مناطق خاطره انگیز در آن به شمار می رود در گوشه و کنار هنگ کنگ جاذبه هایی نظیر این قله وجود دارند که هر یک دارای جذابیت خاص خود می باشند. در کنار این دیدنی های تاریخی وجود آسمان خراش ها و دیگر معماری های مدرن می توانند توجه گردشگران را به خود جذب کنند.

    جاذبه های مهم هنگ کنگ

مکان های دیدنی هنگ کنگ:

در هنگ کنگ می توانید از جاذبه های متنوعی دیدن کنید وجود امکانات به روز و پیشرفته در این شهر موجب شده است تا گردشگران زیادی به این منطقه جذب شوند.

دیدنی های هنگ کنگ

محله سیم شا سویی:

این منطقه به بخش های مختلفی تقسیم شده است  وجود رستوران ها، مغازه ها و مراکز خرید در این منطقه بسیار جالب است. همچنین در بخشی از قسمت های آن فروشگاه های لوکس و در برخی دیگر نیز خرده فروشی وجود دارد. این محله یکی از مکان های توریستی هنگ کنگ است.

جذابیت های هنگ کنگ

خیابان ستارگان:

این منطقه به یاد بزرگان چینی برپا شده است و در کنار خط ساحلی سیم شا سویی واقع شده است پیاده روی مخصوص در این منطقه به یک پیاده روی هالیوودی شهرت دارد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مکان های دیدنی هنگ کنگ

ناحیه تجاری مرکز ویکتوریا:

این مرکز تجاری یک قطب بین المللی است و همچنان ساختمان های قدیمی در آن به چشم می خورد و در کنار آن وجود ساختمان های بلند و آسمان خراش ها دارای جذابیت است.

جاذبه خاص هنگ کنگ

دهکده ماهیگیری تای او:

در اینجا می توانید یک زندگی آرام و در عین حال سنتی را تجربه کنید خانه های چوبی در این دهکده بر جذابیت های آن افزوده است. غذاهای دریایی که در این دهکده سرو می شود آن بسیار مشهور کرده است و از دیگر امکانات آن وجود قایق سواری است.

جاذبه های قدیمی هنگ کنگ

اوشن پارک:

در این پارک می توانید هیجان زیادی را تجربه کنید آکواریوم بزرگی که در این پارک وجود دارد دارای گونه های مختلف و کمیابی از حیوانات است که میتواند آن را تماشا کنید.

مناطق زیبای هنگ کنگ

کروز استار فری:

در بندر ویکتوریا بیشتر بازدیدکنندگان برای کشتی سواری به این منطقه می روند این کشتی بزرگ و غول پیکر با طی یک مسیر رفت و برگشت از اسکله تجربه خوبی را در اختیار گردشگران قرار خواهد داد.

جاذبه مهیج هنگ کنگ

مجسمه بودای بزرگ:

این مجسمه بر فراز صومعه پولین قرار گرفته است و اطراف آن وجود چشم اندازی از ارتفاع جزیره لانتائو بر جذابیت های آن افزوده است. این مجسمه که یکی از مکان های دیدنی هنگ کنگ است دارای ارزش فرهنگی است.

جاذبه های ویژه هنگ کنگ

دیزنی لند هنگ کنگ:

دیزنی لند یک شهربازی موضوعی در هنگ کنگ است که در این پارک شخصیت های کارتونی زیادی وجود دارد که به ایفای نقش می پردازند. برخورد با «مردآهنی» و «جنگ ستارگان» را تنها می توانید در دیزنی لند هنگ کنگ ببینید، همچنین از این پارک دیدنی دو شعبه دیگر وجود دارد که در آمریکا و پاریس واقع شده اند.

مکانهای دیدنی هنگ کنگ

خلیج ریپالس:

خلیج ریپالس جزو معروف ترین سواحل هنگ کنگ است و دارای رستوران ها و مغازه های زیادی می باشد؛ خلیج موج بزرگ و ساحل شِک او از دیگر سواحل دیدنی و معروف این خلیج زیبا هستند که گردشگران زیادی را می توانند جذب خود کنند.

جاذبه های دیدنی هنگ کنگ

بنابراین این خلیج زیبا که از مکان های دیدنی و جاذبه های مهم در هنگ کنگ است؛ می تواند برای گردشگران جالب باشد و با وجود چشم اندازی که از سواحل آن وجود دارد می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

معبد ونگ تای سین:

این معبد از بنا های تقریبا جدید و جالب کشور هنگ کنگ محسوب می شود، حال بازدیدکنندگان معبد، اغلب مبلغی را برای هزینه نگهداری از آن هدیه می کنند. معبد ونگ تای سین در ابتدا به شکل ساختمانی شخصی بوده و قدمت آن مربوط به سال ۱۹۲۰ میلادی می شد که در سال ۱۹۶۸ ساختمان جدیدتری به شکلی که امروزه می بینید، جای آن را گرفت.

تصاویر مکان های دیدنی هنگ کنگ

این معبد برای ادای احترام به خدای تائوئیسم با نام ونگ تای سین تاسیس شد و مردم آنجا اعتقاد داشتند وجود وی برایشان خوش شانسی آورده و نیز بیماری هایشان را شفا می دهد. این معبد چینی زیبا دارای رنگ قرمز غالب و متشکل از چندین ساختمان مختلف می باشد، در این بنا مجسمه های اژدها زیادی وجود دارد و نیز به هنگام بازدید از آنجا با پیشگو ها و چوب های جاس که به صورت باریک و خوشبو هستند و در معابد چینی دود می کنند، رو به رو خواهید شد.

مناطق دیدنی هنگ کنگ

بازار بانوان هنگ کنگ:

این بازا خرید در هنگ کنگ در واقع بازاری یک کیلومتری می باشد که شامل چندین مغازه خرید پوشاک، لوازم جانبی و سوغاتی می باشد، از آنجا که بیشتر اجناس و لوازم جانبی این بازار به خانوم ها اختصاص پیدا کرده است، بنابراین به نام بازار بانوان معروف می باشد. حال در صورتی که قصد سفر به هنگ کنگ را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کشور و آشنایی با هزینه های اقامت در آنجا می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *