دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عرضه گلکسی اس ۱۰ در تجهیزات جانبی بدون تغییر خواهد ماند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

سامسونگ برای عرضه پرچمدار جدید خود از لوازم جانبی نسخه های پیشین بهره مند می گردد. ارائه گلکسی اس ۱۰ با لوازم جانبی مختلفی همراه می باشد. 

البته احتمال دارد شرکت کره ای در زمان عرضه گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با امکانات جانبی بیشتری همراه شود. این احتمال ارائه شارژر بی سیم جدید یا الگوهای جدید کاور محافظ را در بر می گیرد.

قرار است مدل های گلکسی اس ۱۰ با کاور سیلیکون، کاور محافظ ضخیم و کاور S-View Flip عرضه شوند. البته نوع چرمی این کاورها احتمالاً برای گلکسی اس ۱۰ پلاس به کار می رود. ضمن اینکه کیف کلاسوری LED Wallet نیز برای این پرچمدار در نظر گرفته شده است.

رنگ کاور S-View Flip در سه نوع رنگ زرد، سفید و مشکی می باشد. محافظ سیلیکونی در سه رنگ سرمه ای، مشکی و آبی قابل انتخاب است. سامسونگ تمایل دارد نوع چرمی کاور را با دو رنگ سرمه ای و مشکی برای گلکسی اس ۱۰ پلاس ارائه کند.

محافظ ضخیم گلکسی نوت ۹ نیز عرضه می شود. این کاور با استانداردهای نظامی امتحان شده است. گلکسی اس ۱۰ در سه رنگ نقره ای، سفید و آبی روانه بازار می شود.

کیف کلاسوری LED Wallet نیز در سه رنگ مشکی، سفید و سبز ارائه می گردد. احتمالاً در رویداد نمایشگاه ۲۰۱۹ MWC از پرچمدار گلکسی اس ۱۰ رونمایی می شود. البته حدس هایی نیز از عرضه این محصول زودتر از نمایشگاه بارسلون زده می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *