دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین مکان های دیدنی وارنا بلغارستان برای توریست های ایرانی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

از شهرهای زیبا و توریستی در بلغارستان می توان به شهر زیبای وارنا اشاره کرد جاذبه های طبیعی و تاریخی که در این شهر قرار دارند از مکان های دیدنی وارنا به شمار می روند و طرفداران زیادی دارند.

یکی از مقاصد گردشگری در بلغارستان شهر زیبای وارنا است این شهر بندری دارای جاذبه های بسیاری است. در تابستان تفرجگاه ها و مکان های دیدنی بلغارستان گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند که بیشتر آن ها افرادی ثروتمند هستند. وجود موزه های تاریخی که از مهم ترین گنجینه های فرهنگی در این شهر هستند تنوع زیادی به آن بخشیده و آن را جذاب کرده است.

  مکان های گردشگری وارنا

مکان های دیدنی وارنا:

یکی از جاذبه های بی نظیری که در وارنا وجود دارد موزه باستان شناسی است که دارای مجموعه ای ارزشمند از آثار تاریخی است.همچنین سواحل تماشایی دریای سیاه با صخره های اطراف می تواند چشم اندازی خارق العاده را برای شما تداعی کند.

مکان های دیدنی وارنا

موزه باستان شناسی:

این موزه که یک میراث رومی در وارنا و یکی از مکان های دیدنی وارنا است که دارای مجموعه ای از نمایشگاه طلا است. طلاها و اشیای زینتی موجود در این موزه از گورستان های این منطقه یافت کمی می شوند که متعلق به فرمانده و کشیش های این منطقه است.

دیدنی تاریخی وارنا

کلیسای جامع وارنا:

این کلیسای باشکوه با وجود گنبدهای مسی که دارد جذابیت زیادی را در شهر ایجاد کرده است این کلیسا به لحاظ تاریخی نیز دارای اهمیت بالایی است. و در قرن ۲۹ و ۲۰ از اهمیت زیادی برخوردار بوده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مناطق زیبای وارنا

حمام های رومی وارنا:

حمام قدیمی رومی که در جنوب شرقی وارنا قرار گرفته است متعلق به سال ۱۰۰ میلاد است و از بزرگترین حمام های آب گرم در آن دوران محسوب می شده است. ساختمان این حمام ها دارای ۲۵ متر ارتفاع است که با داشتن امکانات اولیه حمام در آن دوران بسیار جالب است.

مکان های دیدنی در وارنا

موزه تاریخ پزشکی:

این موزه دارای جاذبه های علمی در زمینه پزشکی است و اشیا مهمی در زمینه پزشکی را برای بازدیدکنندگان مورد نمایش می گذارد. از جمله امکانات مهم دیگری که در این مجموعه قرار دارد وجود کتاب های پزشکی در نسخه های مهم است.

مناطق مهم وارنا

باغ دریا:

معماری این پارک تماشایی به عنوان یک یادبود است آرامشی که در این پارک رویایی با قدم زدن به گردشگران دست می دهد آن را جذاب و معروف کرده است. وجود گونه های مختلف و جدید از گل های زینتی به جذابیت این پارک افزوده است.

جاذبه های در وارنا

صومعه الادزا:

این صومعه که یک غار از مجموعه غارهای ارتدوکس است و جالب است بدانید که یک پدیده طبیعی است که دست ساز بشری است. نمایی که در داخل غار با استفاده از موزاییک ها ساخته شده است بسیار شگفت انگیز است.

مناطق تاریخی وارنا

پارک موزه جنگ وارنا:

انی موزه متعلق به قرون وسطی است و اطلاعات مهمی را از جنگ های دوران قرون وسطی در اختیار شما قرار می دهند.

مناطق معروف وارنا

جاهای دیدنی وارنا بسیار متنوع است از دیگر جاذبه های مهم در این شهر می توان به جنگل سنگی، موزه رترو، صخره های زیبا و … می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *