دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با زیباترین مکان های دیدنی نیویورک آشنا شوید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۰ دی ۱۳۹۷
  • ۰

از شهرهای زیبا و دیدنی در جهان می توان به شهر نیویورک اشاره کرد بیشتر گردشگران در تعطیلات خود به این شهر سفر می کنند و با دیدن مکان های دیدنی نیویورک از سفر خود لذت می برند.

از جمله مکان های دیدنی نیویورک و جاذبه هایی که در این شهر توریستی و تاریخی وجود دارد می توان به مجسمه آزادی، پارک مرکزی و … اشاره کرد. نیویورک دارای قدمتی طولانی و زیاد است که محلی برای گشت و گزار گردشگران است وجود موزه های تاریخی در این شهر نیز به ارزش تاریخی و فرهنگی این قطب گردشگری افزوده است.

   جاذبه های خاص در نیویورک

مکان های دیدنی نیویورک:

برای گردشگرانی که به جاذبه های تاریخی و فرهنگی جهان علاقه مند هستند شهر نیویورک می تواند جاذبه های زیبا و جالب باشد که با وجود تنوع زیادی که در جاذبه های تاریخی خود دارد تماشایی و دیدنی است.

نیویورک و جاذبه ها

ساختمان امپایر استیت:

در فاصله کمی از مجسمه آزادی این ساختمان تجاری عظیم وجود دارد که دارای ارتفاع ۳۸۱ متر است و به عنوان یکی از ساختمان های تجاری بزرگ در جهان شناخته می شود. امکانات مهمی که در این مجموعه قرار دارد در کنار معماری بی نظیر آن را به کی از جاذبه ها و جاهای دیدنی نیویورک تبدیل کرده است.

مکان های دیدنی نیوروک

خیابان شوبرت و برادوی:

تماشای این خیابان یکی از لذت هایی است که هر گردشگری دوست دارد با قدم زدن آن را تجربه کند فعالیت های مهم تئاتر آمریکا در این مکان انجام می شود و نمایش های کلاسیک نیز یکی از این جذابیت های است. وجو خانه های نمایش تئاتر بر اهمیت این خیابان برای گردشگران افزوده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مناطق خاص نیویورک

بسیاری از نمایش های مهم و تاثیرگذار در این خیابان برگزار شده است نمایش هایی مانند جعبه موسیقی، همسرایان و رستوران ساردی از جمله این نمایش ها هستند.

مجسمه آزادی و پارک بیتری:

این مجسمه که دارای شهرت زیادی است از سوی فرانسه به آمریکاه هدیه داده شده است و به عنوان زیباترین مجسمه شناخته شده است. ارتفاع ۵۰ متری این مجسمه و مشعلی که بر فراز این مجشمه قرار گرفته است زیبایی خاصی را به آن بخشده است.

جاذبه های نیویورک

در اطراف این مجسمه نیز پارک بیتری قرار دارد که از درون آن می توان این مجمسه را مشاهده کرد و یک مکان تفریحی در نیویورک محسوب می شود.

پارک مرکزی:

از جاذبه های طبیعی و مکان های دیدنی نیویورک می توان به این پارک اشاره کرد که یک تفرجگاه زیبا برای گردشگران است. در این پارک نیز برخی از نمایش های تئاتر برگزار می گردد که در کنار تماشای فضای سبز دارای اهمیت است.

مناطق مهم نیویورک

موزه هنر متروپولیتن:

بنای اصلی این موزه در سال ۱۸۷۰ بنا شده است و دارای بیش از دو میلیون اثر هنری ارزشمند است ابزار های موسیقی، هنرهای تزیینی و … از مجموعه آثار ارزشمند این مکان هنری است.

مناطق زیبای نیویورک

مکان های گردشگری نیویورک بیشتر دارای جنبه تاریخی هستند و از این جهت در جهان شناخته شده اند و برای گردشگرانی مناسب است که قصد دیدن بناهای تاریخی را دارند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *