دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وان پلاس ۶T مک لارن ادیشن با تجهیزات بی نظیر رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

وان پلاس ۶T مک لارن ادیشن با ویژگی های متمایزی چون شارژر ۳۰ واتی و ۱۰ گیگابایت رم وارد بازار می شود. در ادامه خصوصیات شاخص این گوشی را معرفی می کنیم. 

وان پلاس و مک لارن به تازگی گوشی هوشمند وان پلاس تی را با نام ۶T McLaren Edition معرفی کرده اند. وان پلاس ۶T مک لارن ادیشن مجهز به شارژ سریع می باشد. 

شارژ سریع ۲۰ واتی در وان پلاس ۶T به کار رفته و برای نسخه جدید وان پلاس از شارژ ۳۰ واتی استفاده شده که این شارژر قادر است ظرف ۲۰ دقیقه ۵۰ درصد باتری را شارژ کند.

وان پلاس 6T مک لارن ادیشن

ضمن اینکه شارژ باتری با گرمای بیش از حد کم نمی شود. با ۱۰ گیگابایت رم عرضه می گردد. لبه های ناحیه پشت گوشی به رنگ نارنجی مک لارن می باشد.

وان پلاس 6T مک لارن ادیشن

الگوی زیر شیشه این گوشی به سبک الیاف کربن مک لارن می باشد. این گوشی با کابل شیلددار عرضه و لوگوی مک لارن در قسمت پشت دیده می شود.

زمان عرضه این گوشی در بازارهای آمریکای شمالی و اروپای غربی ۱۳ دسامبر است. ضمن اینکه کشورهای حوزه اسکاندیناوی و چین بعد از گذشت مدتی می توانند آن را خریداری نمایند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

وان پلاس 6T مک لارن ادیشن

قیمت این گوشی در آمریکا ۶۹۹ دلار و در اروپا ۶۹۹ یورو خواهد بود. وان پلاس ۶ تی به پردازنده ۸ هسته ای مجهز است و با باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می گردد. دارای نمایشگر ۶.۴۱ اینچی و مجهز به حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر است. با سیستم عامل اندروید ۹ پای تولید شده و اسنپدراگون ۸۴۵ در آن به کار رفته است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *