دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گوشی هوشمند ویوو نکس دوال دیسپلی با نمایشگر دوگانه رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

ویوو اولین شرکتی بود که توانست گوشی هوشمند بدون حاشیه روانه بازار کند. در محصول جدید ویوو، نمایشگر دوگانه عرضه می شود. ضمن اینکه دوربین پاپ آپ نیز در آن حذف شده است. 

ویوو نکس اس و نکس ای با نمایشگر بدون بریدگی و بدون حاشیه رونمایی شده اند. ویو نکس دوال دیسپلی دارای دو نمایشگر با دو طرف قاب گوشی است. 

محصول جدید ویوو یعنی نکس اس دوربین پاپ آپ ندارد. این دوربین امکان تعبیه نمایشگر تمام صفحه را فراهم می کند. ضمن اینکه این نمایشگر بدون بریدگی عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند ویوو نکس دوال دیسپلی

دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسل با f/1.79 می باشد. نمایشگر اصلی آن برابر با ۶.۳۹ اینچ و نمایشگر ثانویه برابر با ۵.۴۹ اینچ امولد است. وضوح تصویری برابر با ۱۰۸۰ پیکسل دارد.

گوشی هوشمند ویوو نکس دوال دیسپلی

این گوشی قابلیت سوییچ بر روی دو نمایشگر را دارد. برای این فعال کردن باید از ژست های حرکتی سه انگشت کمک گرفت. برای سوییچ بین صفحات از دکمه چند منظوره استفاده می شود.

گوشی هوشمند ویوو نکس دوال دیسپلی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

برای گرفتن عکس های بوکه از دوربین ۲ مگاپیکسلی کمک می گیرد. این گوشی به سیستم نور ملایم مجهز شده و از پیکسل امولد برای تولید نور بهره می برد.

باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برای گوشی استفاده شده و دارای رم ۱۰ گیگابایت می باشد. دارای تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است.

در حین عکس گرفتن می توان ژست خود را در نمایشگر دوم ملاحظه کرد. دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که مدت زمان شناسایی ۰.۲۹ ثانیه زمان می برد.

سیستم اندروید ۹ پای در آن به کار رفته و مجهز به دو سیم کارت می باشد. قرار است از ۲۹ دسامبر با قیمت ۷۲۵ دلار روانه بازار شود. دو رنگ بنفش و آبی برای عرضه آن در نظر گرفته شده است.

نسخه جهانی این گوشی در شرکت های تایوان، سنگاپور و هنگ کنگ با رنگ آبی قابل خریداری است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *