دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تصاویر منتشر شده از پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال+مشخصات

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی تصاویر جدیدی از پیکسل ۳ لایت ایکس ال و پیکسل ۳ لایت رونمایی شده است. البته این تصاویر توسط منبع غیر رسمی افشا شده اند. 

رندرهای سه بعدی CAD اطلاعات زیادی درباره گوشی پیکسل ۳ لایت ایکس ال و پیکسل ۳ لایت فاش نموده است. این تصاویر از وجود جک هدفون ۳.۵ میلی متری در آن ها خبر می دهد.

گوگل قرار است اکتبر ۲۰۱۸ از محصولات خود رونمایی کند. گوگل پیکسل ۳ لایت با نمایشگر ۵.۵ اینچی ارائه می گردد. ابعاد در نظر گرفته شده برای آن ۱۵۱.۳*۷۰*۸.۲ میلی متر خواهد بود و با ضخامت ۹ میلی متر عرضه می شود.

پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال

وضوح تصویر  HD + و نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ برای آن در نظر گرفته شده و طبق اخبار غیر رسمی با اسنپدراگون ۶۷۰ کوالکام، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل، حافظه رم ۴ گیگابایت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل عرضه می گردد.

پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال

حافظه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت برای عرضه آن به کار رفته و مجهز به باتری ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعتی می باشد. اندروید ۹ پای از دیگر تجهیزات به کار رفته در آن است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پیکسل ۳ لایت ایکس ال طراحی متفاوتی نسبت به نمونه قبلی یعنی پیکسل ۳ ایکس ال دارد. بالای نمایشگر آن دارای حاشیه واقعی بوده و با بریدگی بالای نمایشگر مخفی رویت می شود.

پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال

نمایشگر ۶ اینچی و ابعاد ۱۶۰*۷۶.۱*۸.۲ از دیگر مشخصات این گوشی می باشد. رزولوشن این گوشی فول اچ دی پلاس بوده و از اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام  بهره می برد.

در شایعاتی نیز اشاره شده که این گوشی با پنل پشت پلی کربنات عرضه می شود. در این صورت این گوشی با شارژ بی سیم و پشتیبانی از پیکسل استند روانه بازار نخواهد شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *