دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مشخصات کامل ترین شاسی بلند پرچمدار بی ام و اعلام شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

کامل ترین شاسی بلند پرچمدار بی ام و قرار است با قیمت ۱۲۲ هزار دلار روانه بازار شود. مدل X7 یکی از برترین و گران بهاترین شاسی بلندهای دنیا است. 

بی ام و X7 در مدل پایه از قیمت ۷۳ هزار و ۹۰۰ دلار عرضه می گردد. این مدل با کد xDrive40i شناخته می شود. اگر این خودرو با آپشن های در نظر گرفته شده عرضه شود، قیمتی ورای ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت.

مدل xDrive50i با موتور قدرتمند و قیمتی برابر با ۹۲ هزار و ۶۰۰ دلار عرضه می شود. در صورت افزوده شدن پکیج M این قیمت به ۹۶ هزار و ۱۵۰ دلار می رسد.

 شاسی بلند پرچمدار بی ام و

رینگ های ۲۲ اینچی با پرداخت ۱۳۰۰ دلار و تودوزی چرم با قیمت ۳ هزار و ۷۰۰ دلار قابل سفارش می باشد. پکیج Cold Weather  با قیمت ۱۲۰۰ دلار برای این خودرو در نظر گرفته شده و این پکیج شامل خدماتی چون گرمکن زیر آرنجی، گرمکن فرمان، سیستم تهویه مطبوع خودکار، صندلی های جلو و عقب می باشد.  شاسی بلند پرچمدار بی ام و

 شاسی بلند پرچمدار بی ام و

پکیج دیگری به نام Dynamic Handling برای این خودرو قابل سفارش است که این پکیج شامل سیستم پایداری الکترومکانیکی Active Comfprt Drive، سیستم چهار چرخ فرمان پذیر، ترمزهای تقویت شده و … می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 شاسی بلند پرچمدار بی ام و

کامل ترین پکیج Executive است که با قیمت ۲۱۰۰ دلار عرضه می شود و امکاناتی نظیر سقف پانوراما با نورپردازی LED، وکیوم درها، نوردهی لیزری، کنترل صدای سیستم صوتی و جوی استیک کنترل سیستم iDrive عرضه می کند.

 شاسی بلند پرچمدار بی ام و

پکیج Luxury Seating با خدماتی چون جالیوانی های گرم شونده و سرد شونده، وکیوم درها، قابلیت روشن و خاموش کردن موتور خودرو با ریموت، سیستم فرامین حرکتی و … قابل سفارش است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *