دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام مشخصات کامل لکسوس RC مدل ۲۰۱۹+قیمت

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

لکسوس مشخصات و قیمت مدل های مختلف خودروی کوپه‌ی RC را اعلام کرده و این عرضه با مقدار کمی افزایش قیمت برای سال ۲۰۱۹ همراه خواهد بود.

لکسوس استرالیا مطالب کاملی درباره جزئیات نسخه های مختلف کوپه RC منتشر کرده و قرار است مدل پایه این خودرو با قیمت ۴۸ هزار دلار روانه بازار شود. 

لکسوس ۲۰۱۹ با چهره تغییر یافته و چراغ های LED جدید، طراحی جدید در سپرها، جلو پنجره و رینگ آلومینیومی روانه بازار می گردد. در بخش فنی نیز شاهد تغییراتی در عرضه این خودرو می باشیم.
اعلام مشخصات کامل لکسوس RC
این تغییرات به منزله سواری بهتر و فرمان پذیری خودرو انجام گرفته و برای این سواری از کمک فنرهای جدید استفاده شده است. لکسوس ادعای تغییر در بخش آیرودینامیک خودرو را نیز داشته است.
مدل پایه این خودرو با نام  RC300 و RC350 عرضه می شود. نسخه عادی با قیمت ۴۸ هزار دلار و نسخه هیبرید خودرو با قیمت ۵۰ هزار و ۵۰۰ دلار روانه بازار می گردد. از تجهیزات خودرو باید سیستم هشدار نقطه کور، سنسور باران، آینه های کناری با دید پهناور، حافظه تنظیم آینه، سیستم چرخش چراغ های جلوی خودرو و … را نام برد.
اعلام مشخصات کامل لکسوس RC

برای کابین و نشستن سرنشینان از پد نرم استفاده شده و مجهز به ساعت آنالوگ در قسمت داشبورد می باشد. رینگ های آلیاژی، ۸ عدد کیسه هوا، سپر جلوی اسپرت، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم رهیاب ماهواره ای، صندلی های جلو با تنظیم برقی و حافظه، سیستم صوتی حرفه ای با ۱۰ عدد بلندگو، سیستم ورود و استارت خودرو بدون کلید و … از تجهیزات داخلی این خودرو می باشند.

اعلام مشخصات کامل لکسوس RC

پکیج ایمنی Lexus Safety Sense+ برای تمام تیپ های این خودرو در نظر گرفته شده و این پکیج دارای سیستم هشدار بین خطوط با کمک فرمان، سیستم کروز کنترل هوشمند، سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم چراغ های هوشمند و سیستم تشخیص عابر پیاده می باشد.

اعلام مشخصات کامل لکسوس RC

تیپ دیگر این خودرو  F Sport نام دارد و عرضه آن با قیمت پایه ۵۳ هزار و ۸۰۰ دلار آغاز می گردد. دارای تریم داخلی آلومینیومی، سیستم چراغ هوشمند، چراغ های LED با ترتیب جدید و رینگ های ۱۰ پره ای ۱۹ اینچی می باشد.

اعلام مشخصات کامل لکسوس RC

  •  آرون گروپس

سیستم صوتی حرفه ای مارک لوینسون با ۱۷ بلندگو، دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم کنترل صدای اگزوز و … برای این تیپ خودرو قابل سفارش است.

اعلام مشخصات کامل لکسوس RC

آپشن Enhancement packs نیز برای این خودرو قابل سفارش است. قیمت این پکیج برابر با ۱۴۳۷ دلار می باشد. این پکیج شامل سیستم صوتی مارک لوینسون با ۱۷ بلندگو و رینگ های ۱۹ اینچی است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *