دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گلکسی اس ۱۰ با دوربین ۲ گانه رویت شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

عکس های جدید منتشر شده از گلکسی اس ۱۰ نشان می دهد که این گوشی دارای دو دوربین در قسمت پشت است. لطفاً در ادامه مطلب همراه ما باشید. 

در رندرهای اصلاح شده گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ چهار دوربین برای قسمت پشت گوشی قابل رویت بود. گلکسی اس ۱۰ در تصویر انتشاری خود دو دوربین را در قسمت پشت نشان می دهد.

در سری گلکسی اس ۹ بین مدل معمولی و پلاس تفاوت در قرار گیری دوربین ها وجود داشت. نسل بعدی سامسونگ با سه اسمارت فون پرچمدار روانه میدان می گردد و مدل اس ۱۰ پلاس با چهار دوربین پشت و نمایشگری به شکل خمیده عرضه می گردد. این گوشی قوی ترین مدل گوشی در نوع خود می باشد.

گلکسی اس 10 با دوربین 2 گانه

دو مدل جدید با نمایشگر ۵.۸ اینچی روانه بازار می شوند. یکی از این نمایشگرها به شکل تخت و یکی دیگر از نمایشگرها به شکل خمیده عرضه می شود.

عکس منتشر شده احتمالاً مربوط به نسخه میان رده این گوشی ها می باشد. در این تصویر شاهد یک نمایشگر خمیده و حسگر اثر انگشت یکپارچه خواهیم بود.

در مدل پایه این دستگاه احتمالاً حسگر اثر انگشت در لبه دستگاه قرار گرفته و تصویر منتشر شده نشان می دهد که بریدگی برای دکمه پاور با حسگر اثر انگشت وجود ندارد. نسخه اکسینوس ۹۸۲۰ گلکسی اس ۱۰ پلاس در بنچمارک AnTuTu رونمایی شد. البته نسخه اسنپدراگون ۸۵۵ از این حد نیز سریع تر می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *