دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیگر مشکلات خودروی شما، دردسرساز نیست!

  • یلدا محمدی
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

اگر خودروی شخصی دارید، حتما برای شما هم انواع مشکلات و خرابی‌های خودرو، اتفاق افتاده و علاوه بر هزینه‌های گزاف و اتلاف وقت، اعصاب‌تان هم خرد شده است! امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود دنیای وسیع اینترنت، بسیاری از بخش‌های زندگی بشر تحت تاثیر قرار گرفته و مشاغل زیادی جای خودشان را به خدمات آنلاین داده‌اند.

یکی از این خدمات، خدمات آنلاین در محل است؛ یعنی خدماتی که شما همیشه برای انجام‌شان مجبور بودید به محلی خاص بروید و آن کار را انجام دهید، دیگر به راحتی و بی‌هیچ دردسری در محل شما انجام خواهند شد؛ بسیاری از این امور نه‌تنها زمان زیادی را از شما می‌گیرند، بلکه باعث تحلیل رفتن انرژی شما نیز خواهند شد؛

سرویس‌های خدمات آنلاین:

تصور کنید با مشغله‌ی زیادی که دارید، مجبور شوید زمان بگذارید و در این ترافیک سرسام‌آور رانندگی کنید تا به مقصد برسید؛ باز زمانی را آن‌جا معطل شوید تا کارتان راه بیفتد و بعد دوباره در همان ترافیک و چه بسا سنگین‌تر از آن، رانندگی کنید تا به منزل برسید؛ ماجرا وقتی دردناک‌تر خواهد شد که شما مجبور باشید از تایم کاری خود بزنید و کارهای مربوطه را انجام دهید و نتیجه‌ی آن در معرض خطر قرار گرفتن شغل‌تان باشد؛ اما خبر خوب این است که با پیشرفت تکنولوژی در بستر اینترنت، بسیاری از این مشکلات حل شده است و دیگر نیازی به صرف وقت و انرژی سابق را نخواهید داشت

تعمیر ماشین:

تعمیر خودرو در محل توسط متخصصان با بالاترین کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن

تصور کنید در منزل در حال استراحت، مطالعه و یا انجام کارهای روزانه خود هستید و طبق زمان‌بندی که در لیست کارهای روزانه شماست، می‌دانید که امروز باید تعمیرات خودرو را در برنامه‌ی خود داشته باشید؛ یا در محل کار خود مشغول کار هستید و می‌دانید باید خودروی خود را تعمیر کنید؛ شما می‌توانید به راحتی و با استفاده از سایت یا اپلیکیشن‌‌های درخواست خدمات، از تعمیرات خودرو در محل استفاده کنید و میزان زیادی از زمان و انرژی خود را ذخیره کنید و به سایر امور روزانه خود بپردازید. تعمیرات خودرو، ‌سرویس‌های مختلفی دارد تا کار شما را آسان‌تر کند؛ تعدادی از این خدمات شامل موارد زیر است: تعویض روغن، شارژ گاز کولر، تعویض شمع، تعویض لنت ترمز، تنظیم موتور، تعمیر رادیاتور، تعویض سیم کلاج، تعویض صفجه کلاج، ضدیخ یا ضدجوش، تعویض صافی بنزین، تعویض فیلتر (روغن یا هوا)، رفع روغن ریزی و سایر خدمات مکانیکی.

تعویض روغن خودرو و کاهش مصرف سوخت:

یکی از سرویس‌های پرطرفدار تعمیرات خودرو در محل، تعویض روغن می‌باشد؛ روغن برای موتور، مثل خون برای بدن انسان است و موتور بدون وجود آن نمی تواند فعالیت کند. روغن موتور مثل بالشی‌ست که بین اجزای متحرک موتور قرار می‌گیرد؛ چون از برخورد اجزای موتور با هم و همین‌طور از فرسودگی یا پارگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. موتورهای امروزی به ازای هر ۵۰۰۰ کیلومتر مسافت، حدود ۱ لیتر روغن مصرف می‌کنند؛ بنابراین لازم است که سطح روغن را در مواقع لازم بسنجید و در صورت نیاز آن را بیشتر کنید. بهترین زمان برای تعویض روغن، هر ماه و همچنین قبل از رفتن به مسافرت‌های طولانی است. اغلب سازندگان خودرو‌‌‌ توصیه می‌کنند در خودروهای بنزینی با تکنولوژی روز دنیا، باید در هر ۱۲۰۰۰ هزار کیلومتر (۷۵۰۰ مایل)، یا هر سال یک بار، تعویض روغن موتور انجام شود.

تعویض روغن در محل توسط متخصصان و تعمیرکاران آچاره در اسرع وقت

آچاره سامانه هوشمند درخواست خدمات:

آچاره ‌با بهره‌گیری از بهترین متخصصین و پایین آوردن هزینه‌های رفت و آمد، کار را برای کاربران، بسیار آسان کرده‌است. شاید در نگاه اول استفاده از خدمات آنلاین آچاره به صرفه و اقتصادی به نظر نرسد. اما به خاطر داشته باشید که آچاره برای ثبت سفارش، هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند و در واقع پلی است میان افرادی که نیاز به خدمات دارند، با افراد متخصص و فنی. باید بدانید که قیمت‌های اعلام شده برای انواع خدمات، از طرف متخصصان تعیین می‌شود که البته برای محاسبه آن نیز موارد بسیاری در نظر گرفته شده که قیمت اتحادیه یکی از آنهاست. پس لازم نیست نگران قیمت‌ها باشید چون همه هزینه‌ها شفاف خواهند بود. برای استفاده از خدمات تعمیرات خودرو در آچاره، هیچ هزینه‌ای بابت رفت و آمد، یا هزینه‌های اضافی مثل انعام و… دریافت نخواهد شد؛ علاوه بر این مزیت‌ها، شما در زمان و انرژی خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *