دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سانگ یانگ رکستون DKR برای مسابقات رالی داکار ۲۰۱۹ معرفی می شود

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

سانگ یانگ رکستون DKR برای شرکت در مسابقات رالی داکار ۲۰۱۹ روانه بازار می شود. این خودرو از قابلیت هایی چون موتور V8  با قدرت تولیدی ۴۵۰ اسب بخار برخوردار است. 

حدود یک ماه تا فصل جدید مسابقات رالی داکار باقی مانده و تیم های شرکت کننده در حال آماده کردن خودروهای خود می باشند. قسمت موتور اسپرت  سانگ یانگ(خودروسازی کره ای) نماینده خود را در رالی داکار ۲۰۱۹ معرفی می نماید. 

این خودرو قرار است با بزرگترین خودروسازان دنیا مسابقه دهد. این مدل مخصوص با کد DKR و درهای استاندارد کارخانه معرفی می شود. خودروی تولیدی نتیجه همکاری بین دو کشور اسپانیا و کره جنوبی است. اسکار فوئرتس راننده اسپانیایی سانگ یانگ سال گذشته پشت فرمان این اتومبیل مسابقه داده است. امسال نیز قرار است هدایت این اتومبیل را در ۱۱ روز بر عهده داشته باشد.

سانگ یانگ رکستون DKR

وزن کلی خودرو برابر با ۱۹۰۰ کیلوگرم می باشد و با ویژگی هایی چون شاسی لوله ای مولیبدن-کروم، موتور ۸ سیلندر V شکل با قدرت ۴۵۰ اسب بخار، دیفرانسیل تورسن، کلاچ مقاوم در برابر ۱۵۰۰ نیوتن متر گشتاور و جعبه دنده سکوئنشال ۶ سرعته معرفی می گردد.

سانگ یانگ رکستون DKR

سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۴.۴ ثانیه تجربه می کند و حد نهایی سرعت آن برابر با ۱۹۶ کیلومتر بر ساعت می باشد. تجهیزات خودروهای تولیدی شامل تایرهای آف رود برند ژاپنی یوکوهاما، ترمزهای AP، رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچ و کمک فنرهای King می باشد.

این مسابقات قرار است از ۱۶ تا ۲۵ دی ماه سال ۹۷ در ۱۰ مرحله برگزار شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *