دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

لپ تاپ Gram ال جی با نمایشگر ۱۷ اینچی و وزن کم معرفی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

بسیاری از افراد به ویژگی سبک بودن در انتخاب لپ تاپ اهمیت می دهند. مخصوصاً افرادی که به طور روزانه ناگزیر از حمل لپ تاپ می باشند. در همین راستا شرکت ال جی لپ تاپی را با وزن کم و قابلیت های فوق العاده معرفی می نماید. 

لپ تاپ Gram قبل از موعد مقرر در وب سایت بست بای معرفی شد. این لپ تاپ دارای نمایشگر ۱۷ اینچ با وضوح تصویر ۲۵۶۰*۱۶۰۰ پیکسل از نوع IPS و وزن کمتر از ۱۳۰۰ گرم می باشد.

این لپ تاپ با نمونه های ویندوز ۱۷ اینچ دل و اچ پی قابل مقایسه نیست. چون رقیب های تولیدی دو برابر این محصول وزن دارند. لپ تاپ VivoBook Pro ایسوس از دو رقیب سبک اما باز هم نسبت به لپ تاپ Gram سنگین است.

لپ تاپ هایی با نمایشگر ۱۷ اینچی به جای کامپیوترهای دسکتاپ مورد توجه قرار می گیرند. اپل نیز قصد تولید مک بوک پرو ۱۷ اینچی را ندارد. چون آخرین نوع از این لپ تاپ ها را در سال ۲۰۱۲ تولید و پس از آن نیز این مدل را کنار گذاشت.

با یک بار شارژ تا ۱۹.۵ ساعت شارژ دارد. حافظه داخلی ۶۱۲ گیگابایت، رم آن ۱۶ گیگابایت و برای آن پردازنده ۸ هسته ای اینتل  Core i7 به کار رفته است.

لپ تاپ Gram دارای سه درگاه USB-A 3.1، یک پورت HDM1، یک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، جک هدفون و یک درگاه USB-C می باشد. البته پیش از نیز اعلام شده بود که لپ تاپ ال جی Gram با سه پورت USB-C عرضه می شود و تصاویر نیز این موضوع را تصدیق می کنند. بنابراین وب سایت بست بای در ارائه مطلب دچار اشتباه شده است. قیمت حدودی برای این لپ تاپ معادل ۱۷۰۰ دلار می باشد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *