دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زیباترین مکان های دیدنی مالدیو و جاذبه های توریستی متفاوت این کشور کوچک

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

سواحل زیبا همراه با چشم اندازهایی رویایی از مناطق مختلف مالدیو این کشور زیبا را به یکی از جاذبه های دنیا تبدیل کرده است. مکان های دیدنی مالدیو بسیار متنوع و جالب است که در این بخش برخی از آنها را مشاهده خواهید کرد.

مالدیو یکی از کشورهای کوچک قاره آسیا است و پایتخت این کشور زیبا نیز شهر دیدنی ماله است. مکان های دیدنی مالدیو در شهرهای مختلف آن هر یک دارای زیبایی بی نظیری است این کشور کوچک که یک جزیره رویایی است با قرار گرفتن در کنار اقیانوس هند جزو معروف ترین جزایر جهان است که به دلیل برخورداری از زیبایی های خود مورد توجه گردشگران است.

    مالیدو و دیدنی های آن

زیباترین مکان های دیدنی مالدیو:

سواحل مرجان، مرداب های تماشایی، درختان نارگیل، استراحتگاه های لاکچری و سایر دیدنی های جذاب در مالدیو این منطقه را به لحاظ توریستی و گردشگری بسیار غنی کرده است. همچنین مناطق مختلف مالدیو می توانید از جاذبه های متنوع دیگری نیز دیدن کنید که بسیار ارزشمند هستند.

مناطق رویایی مالیدو

جزیره مافوشی:

بیشتر گردشگرانی که به مالدیو سفر می کنند قصد دارند تا از جاذبه های طبیعی در این شهر دیدن کنند. جزیره مافوشی نیز یکی از این جاذبه های توریستی طبیعی با جاذبه های خاص است که در مالدیو دیده می شود.

دیدنی های ناب مالیدو

جزیره باآتول:

این جزیره یکی دیگر از مناطق دیدنی مالدیو است که آن را به یک بهشت کوچک تبدیل کرده است وجود آب های زلال و شفاف و صخره های مرجانی در این منطقه از زیبایی های بی نظیر آن محسوب می شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

چشم انداز مالیدو

جزیره جیراوارو:

از جمله سواحل دیدنی با چشم اندازهای باورنکردنی می توان به این جزیره اشاره کرد اقامتگاه هایی که در اطراف این جزایر قرار داده شده اند محل استراحت گردشگران است.

مالید و و دیدنی های خاص

ساحل درخشان جزیره وادهو:

این ساحل که از آن به عنوان یک قطعه از بهشت یاد می شود در شب دارای منظره ای خارق العاده است و با تماشای چشم انداز ساحل شما تصور می کنید که ستاره ها بر کف دریا افتاده اند و در حال درخشش هستند.

مالیدو و مناطق ویژه

خانه وال مالدیو:

از جاذبه ها و دیدنی های مهیج برای گردشگران در مالدیو خانه وال است که یک زیر دریایی مجهز ات که با استفاده زا می توان به اعماق اقیانوس ها و دریا رفت و از جاذبه های باور نکردنی موجود در کف دریا دیدن کرد.

مالیدو را بشناسید

کاخ مولی آگه:

این کاخ ارزشمند در سال ۱۹۰۶ در زمان آغاز جنگ جهانی اول بنا شده است و از ساختمان های حکومتی مالدیو است و از سال ۱۹۵۳ به عنوان دفتر ریاست جمهوری مورد استفاده دولت بوده است.

دیدنی های مهم مالیدو

جزیره باتالا:

این جزیره از جزایر مرجانی در شمال مالدیو است و با وجود قایق های سریع می توان اطراف جزیره را دور زد. سواحل این جزیره نیز خود به عنوان یکی از مکان های دیدنی مالدیو محسوب می شود.

نمایی از مالیدو

جزیره هووان فوشی:

این جزیره نیز دارای امکانات مختلفی برای گردشگران است که از جمله آن می توان به قایق های سریع السیر اشاره کرد آب های نیلگون این سواحل و امکانات تفریحی و رفاهی متعددی که برای گردشگران در نظر گرفته شده است بر جذابیت های این مکان دیدنی برای گردشگران افزوده است.

جاذبه ها و مکان های دیدنی مالیدو

غواصی در بنانا:

بنانا از مناطق و مکانهای دیدنی مالدیو است که گردشگران می توانند از آن دیدن کنند و با غواصی در اعماق آن جاذبه های مختلفی که در این منطقه قرار دارد را مشاهده کنند و از تماشای آنها لذت ببرند.

مناطق زیبای مالیدو

مسجد جامع ماله

مالدیو شهری مسلمان نشین است، از این رو ساختن مساجد در این کشور طبیعی می باشد، ضمن اینکه جزو جاذبه های گردشگری آنجا محسوب می شود؛ مسجد جامع مالدیو که به نام مسجد السلطان نیز معروف است، واقع در شهر ماله، از بزرگترین مساجد کشور مالدیو بوده و قدمت آن مربوط به سال ۱۶۵۶ می باشد.

مکانهای دیدنی مالدیو

این مسجد نمای بسیار زیبایی دارد و مقبره های قهرمانان و افراد شاخص مالدیو ساخته شده در این مسجد، آنجا را تبدیل به محلی دیدنی برای جذب گردشگران کرده است.

رستوران سابسیکس

این رستوران منحصر به فرد و معروف، مکانی زیبا و جذاب در اعماق آب های جزیره در مالدیو می باشد، از این رو می توانید غذای مورد علاقه تان را در زیر آب های اقیانوس هند سفارش داده و میل کنید.

مکانی دیدنی از مالدیو

بنابراین برای حضور در این رستوران باید سوار قایق موتوری شده و بعد از طی کردن راه پله ای سه لایه به ارتفاع ۱۳ متر به این مکان برسید. جالب است بدانید که لوستر های این رستوران که به سبک ایتالیایی بوده و همچون مرجان های دریایی طراحی شده است، نظرتان را جلب می کنند.

ساحل مصنوعی ماله

همانطور که از اسم این ساحل مشخص است، ساحلی دست ساز و ساخته دست بشر در شهر ماله می باشد و به دلیل امکانات تفریحی و جذابیت هایی که دارد تبدیل به مکانی زیبا برای گردشگری شده است.

تصاویر مکان های دیدنی مالدیو

از جمله تفریحات این ساحل زیبا شامل تفریحات آبی شنا، موج سواری، غواصی و غیره و نیز وجود رستوران ها و کافه های زیاد، کارناوال ها، کنسرت ها و برپایی جشن های محلی می باشد.

موزه ملی مالدیو

موزه ملی واقع در شهر ماله پایتخت مالدیو که در پارک سلطان، یکی از زیباترین پارک های این کشور قرار گرفته است از جمله دیدنی های مالدیو می باشد.

جاهای دیدنی مالدیو

این موزه در واقع قسمتی از قصر سلطان و در واقع تنها بخش باقی مانده از آن قصر که در سال ۱۹۶۸ تخریب شده بود، می باشد و شامل سه طبقه بوده که آثار تاریخی، تاج پادشاهی، زیورآلات، اشیاء قدیمی، ظروف کنده کاری شده، لباس و اسلحه را در معرض نمایش قرار داده است.

مناطق گردشگری و مکان های دیدنی که در مالدیو وجود دارد هر یک دارای جاذبه بی نظیری و رویایی برای گردشگران است که سفری خاطره انگیز را برای آنها به همراه خواهد داشت.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *