دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گلکسی اس ۱۰ پلاس با نمایشگر دارای حفره و ۵ دوربین عرضه می شود

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

رندر منتسب به گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ نشان می دهد که این گوشی دارای طراحی متفاوت و منحصر به فردی است. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید. 

گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ لایت و اس ۱۰ پلاس از گوشی های مورد انتظار در سال ۲۰۱۹ می باشند. این محصولات با توجه به ۱۰ ساله شدن برند گلکسی  اس قرار است با طراحی جدیدی مورد توجه قرار بگیرند. 
تصاویر غیر رسمی درباره این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که این تصاویر از وجود حفره در نمایشگر و دوربین اصلی سه گانه خبر می دهند. این گوشی با حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و استفاده از طراحی تمام صفحه به بازار خواهد آمد.

طبق این تصاویر گوشی +Samsung Galaxy S10 با نمایشگر خمیده عرضه می شود. این گوشی برخلاف چند نسل قبل سری گلکسی اس دارای یک حفره بیضی شکل است.

مشخصات گلکسی اس 10 پلاس

در داخل این حفره ۲ دوربین سلفی قرار گرفته است. در نگاه اول حاشیه های کناری نمایشگر به میزان کمی بیشتر شده و در قسمت بالا و پایین نمایشگر حاشیه کم شده است.

ماژول دوربین در قسمت پشت دستگاه به شکل افقی است. پنل پشت دارای سه دوربین می باشد و گلکسی اس ۱۰ پلاس مجموعاً با ۵ دوربین عرضه می شود. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی(به عنوان دوربین اصلی)، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی(لنز واید) و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی(لنز تله فوتو) در این دستگاه به کار رفته است.

مشخصات گلکسی اس 10 پلاس

احتمالاً گلکسی اس ۱۰ پلاس با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می شود. این حسگر از نوع اولتراسونیک می باشد. در این گوشی از پنل شیشه ای در قسمت جلو و پشت دستگاه با فریم آلومینیوم استفاده شده است.

مشخصات گلکسی اس 10 پلاس

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

به یکی از تراشه های اکسینوس ۹۸۲۰ یا اسنپدراگون ۸۱۵۰ مجهز شده است. دارای نمایشگر ۶.۴ اینچ و با ۶ گیگابایت رم و حداقل حافظه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

جک ۳.۵ میلی متری هدفون در آن به کار رفته و مجهز به یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی  و از سیستم عامل اندروید ۹ پای بهره مند شده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *