دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ویژگی های متفاوت هدفون های بلوتوثی اپل و تاریخ عرضه آن مشخص شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

ایرپاد یا همان هدفون های بلوتوثی اپل با ویژگی های مختلفی همچون شارژ بی سیم در سال آینده عرضه می شوند. لطفاً با شرح جزئیات همراه ما باشید. 

تحلیل گر سرشناس اپل گفته است که هدفون های بلوتوثی اپل محصولات محبوبی در این شرکت می باشند. مینگ چی کو سرشناس عرضه هدفون های بلوتوثی اپل را تا سال ۲۰۲۱ به میزان ۱۰۰ میلیون دستگاه برآورد کرده است.

صاحبان آیفون در این باره گفته اند به جای به روز رسانی گوشی و خرید مدل جدید از ایرپاد بهره مند شوید. این نسخه جدید ایرپاد قرار است در سه ماه اول رونمایی شود. کیس ایرپاد به کاربران امکان شارژ بی سیم را می دهد و باعث می شود کاربر در حین راه رفتن و حرکت موبایل خود را شارژ کند.

ویژگی های متفاوت هدفون های بلوتوثی اپل

این ایرپاد مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. سایز انتقال، کیفیت صدا ویژگی های بلوتوثی این گوشی ها تغییر خواهد کرد. اپل، کیس ایرپاد را به صورت جداگانه به فروش می رساند تا کسانی که تمایل به صرف هزینه زیاد ندارند بتوانند آن را تهیه کنند.

در سال ۲۰۲۰ این ایرپاد قرار است مجدداً طراحی شود و مقاومت در برابر رطوبت، باران و …برای آن عرضه نماید. ضمن اینکه قرار است دستیار مجازی اپل با گفتن«هی سیری» فعال گردد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *