دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وانت برقی ریوین R1T با امکانات ویژه معرفی می شود

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

استارتاپ ریویون به طور همزمان از یک شاسی بلند الکتریکی  R1S و وانت پیک آپ برقی R1T رونمایی کرده است. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید. 

وانت پیک آپ برقی Rivian R1T در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به همراه شاسی بلند برقی R1T معرفی شده است. ریوین دومین محصول استارتاپ آمریکایی با عرض ۵۴۷۵ میلی متر و طول ۵۴۷۵ میلی متر می باشد.

دارای سه پکیج باتری است و شعاع حرکتی آن برابر با ۳۷۰ کیلومتر می باشد. نوع ۱۳۵ کیلوواتی آن برابر با ۴۸۰ کیلومتر و نوع ۱۸۰ کیلوواتی آن به ۶۵۰ کیلومتر می رسد.

عرضه وانت برقی ریوین R1T با امکانات ویژه

برای هر چهار چرخ از موتور برقی بهره مند می گردد. قدرت تولید موتور برابر با ۴۰۲ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۵۶۰ نیوتن متر می باشد. سرعت صفر تا ۹۶ کیلومتر را در ۳ تا ۴.۹ ثانیه تجربه می کند. حد نهایی سرعت وانت پیک آپ برابر با ۲۰۱ کیلومتر بر ساعت می باشد.

عرضه وانت برقی ریوین R1T با امکانات ویژه

عرضه وانت برقی ریوین R1T با امکانات ویژه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ظرفیت ترابری آن برابر با ۸۰۰ کیلوگرم است. قابلیت یدک کشی تا وزن ۵۰۰۰ کیلوگرم را دارد. قادر به رانندگی در عمق یک متر می باشد. قابلیت حمل ۵ سرنشین را دارد.

عرضه وانت برقی ریوین R1T با امکانات ویژه

عرضه وانت برقی ریوین R1T با امکانات ویژه

قیمت پایه این مدل خودرو از ۶۹ هزار دلار آغاز می گردد و مبلغی مالیات معادل با ۷۵۰۰ دلار به آن تحمیل می گردد. مجهز به شارژ سریع، لیدار، رادار، GPS با دقت زیاد، دوربین و نقشه های با کیفیت برای قابلیت رانندگی خودران سطح سه می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *