دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل های لباس مجلسی با طراحی مدرن مخصوص خانم های چاق

  • ندا خوشرو
  • ۲ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

اگر می خواهید چاقی خود را پنهان کنید و لباسی را پوشید که اندام شما متناسب تر و بهتر به نظر برسد مدل ها و مطالب زیر شما را برای انتخاب لباس های مجلسی برای خانمهای چاق به خوبی راهنمایی می کنند.

همه خانم ها دوست دارند که از لباس های مجلسی استفاده کنند که اندام آن ها را زیبا و متناسب تر نشان دهد. در این مطلب مدل های بسیار زیبا و مناسب لباس مجلسی برای خانم های چاق را مشاهده خواهید کرد.

نکات طلایی لباس مجلسی مناسب برای خانم های چاق

لباس مجلسی یکی از انواع لباس هایی می باشد که برای مهمانی ها و مراسم های خاص استفاده می شود و طراحی آن اغلب بدون آستین، دامن لباس پرچین و بلند یا کوتاه بالای زانو، قسمت سینه چسبان و دارای یقه لباس باز می باشد.

لباس های مجلسی کوتاه و بالای زانو معمولا برای مهمانی های دوستانه و نه چندان بزرگ استفاده می شود که بهتر است در کنار آن، از کفش پاشنه بلند استفاده کرد، ضمن اینکه در طراحی این لباس های مجلسی استفاده از رنگ های جذاب و تزیینات کاربرد بیشتری دارد. در مطالب زیر چند راز در انتخاب لباس مجلسی مناسب را در اختیار شما قرار می دهیم که امیدواریم با رعایت این اصول لباس مجلسی بسیار مناسبی را انتخاب کنید تا اندام شما را لاغرتر نشان دهد.

سه مدل لباس مجلسی افراد چاق

لباس مجلسی را بپوشید که اندازه شما باشد از پوشیدن لباس مجلسی که بسیار تنگ یا گشاد است خودداری کنید این مدل لباس ها باعث می شوند تا شما چاق تر به نظر برسید. اگر لباس های بسیار تنگ را برای پوشیدن انتخاب کنید چین و چروک هایی در قسمت تنگ و چسبان لباس بوجود می آید که بسیار جلوه زشتی را به اندام شما می دهد.

از لباس مجلسی با مدل یقه هفت استفاده کنید زیرا این مدل لباس ها شما را لاغرتر نشان می دهند. با پوشیدن لباس مجلسی با یقه هفت توجه اکثر افراد سمت گردن و بالاتنه شما می رود که بهتر است از گردنبند ظریف و زیبایی برای جلب توجه بیشتر استفاده کنید.

لباس مجلسی با رنگ زرشکی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سعی کنید از دامن هایی که اندازه آن ها تا بالای زانو شما است استفاده کنید زیرا پوشیدن دامن کوتاه شما را قد بلندتر نشان می دهد. هرگز سراغ دامن های بلندی که تا ساق و مچ پای شما هستند نروید.
بهتر است لباس مجلسی برای خانم های چاق دارای خطوط عمودی باشد زیرا طرح ها و خطوط عمودی باعث می شوند تا شما قد بلندتر و لاغرتر به نظر برسید.

سعی کنید از کفش پاشنه بلند با پاشنه های هشت سانتی متر و یا زیر هشت سانتی متر استفاده کنید. کفش های پاشنه بلند باعث می شوند تا پاهای شما کشیده تر به نظر برسند و بنابراین اندام شما متناسب تر و لاغرتر به نظر می رسد.

لبایس مجلسی با قد دامن کوتاه

مدل های لباس مجلسی برای خانمهای چاق

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که دارای اندام چاق و نامناسبی هستید هرگز نگران نباشید در این مطلب مدل هایی را به شما پیشنهاد می دهیم تا با انتخاب و پوشیدن آن ها تا حدی چاقی خود را بتوانید پنهان کنید.

لباس مجلسی بلند و به رنگ آبی تیره لباس مجلسی با طرحی مدرن لباس مجلسی ویژه خانومهای چاق لباس مشکی بسیار جذاب و تیره لباس جلسی زیپ دار لباس مجلسی شیک و مدرن لباس مجلسی دو رنگ لباس مجلسی با طرحی فوق العاده لباس مجلسی با اندازه مناسب برای خانومهای بسیار چاق لباس مجلسی 2016لباس مجلسی بلند افراد تپللباس مجلسی برای خانومهای چاق میانسال

مدل های لباس مجلسی مناسب برای دختر خانمهای چاق

اگر شما یک دختر خانم بسیار مشکل پسند هستید و به دنبال لباس مناسبی هستید تا اندام شما را لاغرتر نشان دهد مدل های زیر را مشاهده کنید تا بتوانید طرح مناسب برای مدل لباس مجلسی خود را انتخاب کنید.

لباس مجلسی با طرحی متفاوتلباس مجلسی دختران چاقلباس مجلسی زنانه افراد چاقانواع لباس های مجلسی دخترانهسارافن مجلسی برای خانم های چاقلباس مجلسی برای خانومهای چاق 2016

 لباس مجلسی تیره برای خانومهای چاق

لباس های مناسب برای خانم های چاق

از لباس هایی استفاده کنید که تیره تر هستند، استفاده از رنگ های تیره ای مثل مشکی، آبی تیره، نیلی، بنفش  فرم بدنتان را لاغر تر نشان می دهند و نیز جنس پارچه تاثیر زیادی در لاغر نشان دادن فرد دارد، برای این منظور استفاده از پارچه هایی لطیف با جنس حریر برای این قبیل افراد بسیار مناسب بوده و هیچگاه پارچه هایی با بافت درشت و دارای تار و پو برجسته را انتخاب نکنید، زیرا شما را چاق تر نشان می دهد.

پارچه هایی ساده و یا دارای خطوط عمودی ظریف بهترین انتخاب در زمینه طرح پارچه می باشند و در صورتی که لباس طرح دار را می پسندید، می توانید از مدلهایی با گل های کوچک و یا دارای چهار خانه ظریف و اشکال هندسی ریز استفاده کنید.

همچنین پوشیدن شلوار های راسته و کاملا بلند، استفاده از کفش پاشنه بلند، پوشیدن دامن بلند و به شکل A انگلیسی و یا پوشیدن لباس هایی یک رنگ، دارای یقه هفت و با فرم ساعت شنی همگی این موارد برای افراد چاق بهترین انتخاب هستندف چون آنها را لاغر نشان خواهند داد. در ادامه مدلهای دیگری از لباس مجلسی مناسب خانمهای چاق را ملاحظه می کنید.

لباس مجلسی برای خانم های چاقمدلهای متنوعی از لباس مجلسی برای زنان چاق

لباس مجلسی زیبا برای خانم های چاقمدل لباس مجلسی زنانه با طرح زیبا

لباس مجلسی شیک برای خانم های چاقلباس مجلسی رسمی و شیک زنانه

لباس مجلسی کوتاه برای خانم های چاقمدل پیراهن مجلسی زنانه و زیبا

لباس مجلسی بلند برای خانم های چاقانواع لباس مجلسی زنانه با طراحی متنوع

لباس مجلسی مناسب خانم های چاقلباس مجلسی یقه بسته با طرح زیبا برای بانوان چاق

لباس مجلسی برای خانم های چاق خوشتیپطرحی فوق العاده زیبا از لباس مجلسی خانم های چاق

طرح لباس مجلسی برای خانمهای چاقمدلهایی از لباس مجلسی بلند و طرح دار زنانه

مدل زیبای لباس مجلسی برای بانوان چاقلباس مجلسی جدید مناسب خانم های چاق

لباس مجلسی برای زنان چاقمدل لباس مجلسی حریر با طرح ساده و زیبا

مدلی از لباس مجلسی برای خانمهای چاق

در این قسمت از دنیای مد ترفند های بسیار خوبی را برای انتخاب لباس مجلسی مناسب و مدل های بسیار زیبا و جذاب از لباس مجلسی برای خانمهای چاق را مشاهده کردید که امیدواریم با مشاهده این مدل ها لباسی با طرح دوخت مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *