دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل ۲۰۱۹ نیسان ماکسیما با ۵ تریم مختلف عرضه می گردد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

مدل ۲۰۱۹ نیسان ماکسیما با تغییرات برجسته در فضای کابین و بیرونی همراه شده و مجهز به ۵ تریم مختلف می باشد. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید. 

خودروی تولیدی نیسان با ویژگی های ظاهری متفاوت وارد بازار می شود. این تغییرات شامل جلو پنجره مشبک بزرگ تر V-Motion امتداد یافته تا کاپوت، چراغ های LED بومرنگی و رینگ های ۱۹ اینچی می باشد.

سپر عقب با چهار چوب یکپارچه عرضه می شود. ۵ سطح تریم این خودرو شامل SR ،Platinum، SL، SV و S می باشد. رینگ های ۱۹ اینچی خودرو به شکل انحصاری در خدمت تریم پلانتینیوم قرار می گیرد.

مدل 2019 نیسان ماکسیما

روکش صندلی و هدلاینر صندلی زغالی برای جذابیت کابین با الگوی جدید استعمال شده و چرم استفاده شده در آن چرم راکودا تان می باشد. ساتن برنز رنگ و صندلی های گرم شونده عقب و سقف دوگانه پانوراما از ویژگی های بارز این خودرو می باشد.

مدل 2019 نیسان ماکسیما

در این خودرو از قابلیت های هشدار عبور از تقاطع، دستیار نور بالا، ترمز خودکار، تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار نقطه کور دید راننده و هشدار خروج از خط استفاده شده است.

  •  آرون گروپس

مدل 2019 نیسان ماکسیما

دی مونگ معاون ارشد بازاریابی و فروش نیسان در آمریکای شمالی گفته است:

ماکسیما به‌عنوان سدان‌ پرچمدار، مهم‌ترین کمک به برند تجاری نیسان است. نیسان ماکسیما یکی از قدیمی‌ترین محصولاتمان به‌شمار می‌رود که طی چهار دهه با سبک و عملکرد و کیفیتش با مشتریان همراه است.

مدل 2019 نیسان ماکسیما

موتور ۳.۵ لیتری خورجینی ۶ سیلندر با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و قیمت ۳۳ هزار و ۴۲۰ دلار عرضه می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *