دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش آرایش پف زیر چشم و اصول آرایشی که باید بدانید

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب آموزش آرایش پف زیر چشم با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید چشم هایتان را به زیباترین شکل ممکن آرایش کنید.

پف زیر چشم یکی از انواع مشکلات رایج در بین خانم ها است که می توان این مشکل را به کمک مواد طبیعی و آرایش از بین برد. توجه داشته باشید که اگر میکاپ پف زیر چشم ها بدرستی انجام شود چشم های شما بی نظیر و جذاب تر از همیشه به نظر می رسند.

آموزش آرایش پف زیر چشم با متدهای جدید

چشم ها نقاط اصلی چهره خانم ها هستند و اگر شما تمایل دارید میکاپ صورتتان بی نظیر و جذاب تر به نظر برسد بهتر است در هنگام میکاپ چشم هایتان به فرم چشم ها و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه نمایید. در مطالب قبلی آرایش چشم ریز و آرایش چشم پف دار را مشاهده کردید، در ادامه چند مرحله ساده برای میکاپ پف زیر چشم ها را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با کمک این مراحل بتوانید پف موجود در پایین چشم هایتان را به راحتی از بین ببرید.

آرایش پف چشم

آموزش مرحله به مرحله میکاپ پف زیر چشم

کانسیلر کرم پودری غلیظ است که به کمک آن می توانید پف زیر چشم هایتان را از بین ببرید. توجه داشته باشید که برای از بین بردن پف زیر چشم ها بهتر است کانسیلر را به صورت مثلثی که راس آن به سمت پایین است زیر چشم ها بزنید تا همه تیرگی ها و پف موجود در زیر چشم ها پوشیده شوند. اگر کانسیلر مورد استفاده شما غلیظ است می توانید آن را با مقداری کرم مرطوب کننده مخلوط کنید تا پوست تان طبیعی و بهتر به نظر برسد.

 آرایش پف زیر چشم
برای میکاپ کردن چشم ها نباید دور چشم هایتان را خط چشم بکشید زیرا در این صورت توجه افراد به سمت پف و تیرگی زیر چشم های شما جلب می شود و به جای استفاده از خط چشم برای از بین بردن پف زیر چشم می توانید از سایه چشم قهوه ای برنزه برای دور چشم های خود استفاده کنید تا مشکلات و ایرادهای زیر چشم هایتان از بین بروند و چشمان هایتان درشت و جذاب تر به نظر برسند.

میکاپ ابرو
توجه داشته باشید که میکاپ ابروها نیز در از بین بردن پف چشم ها تاثیر زیادی دارند. ابروهای نازک تیرگی و پف زیر چشم ها را بیشتر نمایان می کنند و ابروهای پهن توجه افراد را به قسمت بالای چشم های شما جلب می کنند که در این صورت پف زیر چشم و تیرگی های موجود در زیر چشم کمتر به نظر می رسند بنابراین بهتر است شما به کمک مدادی با رنگ مناسب ابروهایتان را پهن تر کنید و علاوه بر این هیچوقت به کمک مدل های نازک ابروهایتان را برندارید.

از بین بردن پف زیر چشم ها با آرایش

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

روشی دیگر برای پوشاندن پف زیر چشمها با آرایش

در این آموزش دو مرحله ای، در مرحله اول موجب می شود تا حدی پف زیر چشم ها کاهش پیدا کند و مقدار باقیمانده از پف چشم ها در مرحله دوم و همانند روش قبلی با آرایش مخفی و پوشانده شود، از این رو استفاده از این روش در هنگام صبح و یا هر موقع که می خواهید از شر پف زیر چشم هایتان رهایی پیدا کنید، راهکار موثری است.

برای این منظور به کمی یخ و کانسیلر آرایشی نیاز دارید. حال از آنجا که علت اصلی پف زیر چشم ها, جمع شدن مایعات در بافت این نواحی می باشند، بنابراین با استفاده از یخ می توانید مایعات را از آن نواحی دور کنید. زیرا یخ موجب ایجاد انقباض در زگ ها شده و در نتیجه انقباض و کوچک شدن حجم آن، موجب خروج و پراکندگی مایعات تجمع یافته خواهد شد، به عبارت دیگر با کوچک شدن سایز و قطر رگ، مایعات اضافی از محل دور می شوند.

آرایش پف چشم

حال با قرار دادن چند تکه یخ در داخل یک کیسه فریزر و گذاشتن آن بر روی چشم ها، پوست خنک خواهد شد و به این ترتیب پف زیر چشم ها کاهش پیدا می کند، البته در صورتی که نمی توانید سرمای یخ را تحمل کنید، بهتر است آن را داخل پارچه نازکی گذاشته و بر روی چشم ها بگذارید، با چند بار تکرار این عمل، زمانی که حس کردید که پف چشمهایتان کمتر شده است، یخ را کنار بگذارید و با سر انگشتان خود به مدت ۱۰ دقیقه به آرامی زیر چشم ها را ماساژ دهید، انجام این کار به دفع مایعات کمک می کند.

در مرحله بعدی؛ همانطور که گفتیم به منظور پوشاندن و مخفی کردن پف زیر چشمها با استفاده از آرایش، کانسیلر یک لوازم آرایشی عالی برای رفع مشکلات پوستی و صورت می باشد.

کانسیلر ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها به منظور هدف خاصی استفاده می شوند، حال برای رفع پف زیر چشمها و رفع سیاهی چشم و نیز تغییر رنگ پوست می توانید از کانسیلر های مخصوص زیر چشم استفاده کنید.

برای استفاده از کانسیلر در این روش آن را به شکل مثلثی به زیر چشم ها بزنید و بعد به وسیله یک براش کوچک و یا با انگشت حلقه، آن را کاملا روی پوست محو کنید، کانسیلر با روشن کردن ناحیه زیر چشم ها، موجب پنهان شدن پف چشم و تغییر رنگ و رفع سیاهی دور چشم خواهد شد.

میکاپ پف زیر چشم

نکته : پیش از استفاده از کانسیلر برای آرایش چشم می توانید کمی سرم چشم به پوست زیر چشم ها بزنید تا موجب هیدراته شدن آن ناحیه شود.

توجه داشته باشید که علاوه بر اینکه می توانید با کمک میکاپ کردن، پف زیر چشم هایتان را از بین ببرید باید خواب کافی نیز داشته باشید و به میزان لازم آب بنوشید و علاوه بر این تغذیه ای سالم و پرویتامین نیز داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *