دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۸ مدل بلوز بافتنی دخترانه و زنانه شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل بلوز بافتنی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل بلوز بافتنی یکی از پرطرفدارترین مدل لباس های زمستانه در بین خانم ها و دختران جوان است که این مدل لباس زمستانی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید از بین این مدل ها، لباسی با تن پوش مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس های بافت زنانه و دخترانه در انواع طرح های متنوع نظیر بلوز بافتنی، ژاکت بافتنی، سارافون بافتنی، و … موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل لباس ها به سلیقه شخصی و فرم اندام و نیاز شما بستگی دارد.

بلوز بافتنی طرح دار

مدل بلوز بافتنی با جدیدترین طرح های مد سال

بلوزهای بافت در انواع طرح های دست بافت و ماشین بافت موجود هستند که مدل بلوزهای دست بافت از جذابیت بیشتری برخوردار می باشند و اگر شما در زمینه بافت لباس مهارت دارید می توانید از انواع مدل های بلوز بافت ایده بگیرید و بلوز های زمستانی بی نظیری را برای خود ببافید. در ادامه توجه شما را به ۳۳ مدل بلوز بافت جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل بلوز بافتنی خاکستری تیره

مدل های بلوز بافت زنانه

بلوزهای بافتنی زنانه در انواع مدل های ساده و طرح دار بافته می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها سلیقه ای است. اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ظاهر و تیپی ساده داشته باشید بهتر است بلوزهای بافتنی ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید این مدل بلوزها همچنین هیچگاه از مد نمی افتند و جذابیت خاص خودشان را دارند.
مدل بلوزهای بافتنی طرح دار امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و شما می توانید با پوشیدن این مدل بلوزها ظاهر و استایلی متفاوت پیدا کنید همچنین در بافت برخی از این مدل بلوزها از دو رنگ یا چند رنگ کاموا استفاده می شود و اگر شما به پوشیدن بلوزهای رنگی علاقه مند هستید این مدل ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

مدل بلوز بافتی طرح دار

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل بلوز بافتنی طرح دار

بلوز بافتنی دخترانه

لباس بافتنی زنانه

مدل بلوز بافتنی خاکستری

مدل بلوز بافت شیک

مدل بلوز بافتنی طرح دار

لباس بافتنی شیک و طرح دار

بلوز بافتنی سبز

لباس بافتنی نیم تنه

بلوز بافتنی طرح دار و شیک

مدل بلوز شیک بافت

مدل بلوز بافتنی قرمز

مدل لباس بافتنی شیک و جدید

لباس بافتنی شیک

لباس بافتنی جدید

بلوز بافتنی شیک و قرمز

لباس بافتنی زنانه

بلوز بافتنی قرمز

لباس بافتنی ساده زنانه

مدل بلوز زنانه بافتنی

بلوز بافت شیک و طرح دار

مدل لباس بافتنی طرح دار

مدل لباس بافتنی آستین کوتاه

بلوز بافتنی شیک

لباس بافتنی زیبا و طرح دار

لباس بافتنی طرح دار

لباس بافتنی زیبا و جذاب

بلوز بافتنی زنانه

مدل لباس شیک بافتنی

 مدل بلوز بافتنی

مدل های بلوز بافت دخترانه

دختران جوان در انتخاب لباس های زمستانه خود حساسیت زیادی به خرج می دهند زیرا تمایل دارید در روزهای سرد زمستان استایل و تیپی متفاوت داشته باشند. مدل بلوز بافت دخترانه در انواع طرح و رنگ های ساده و مجلسی بافته می شود که اگر شما طرح و رنگ این مدل لباس ها را مطابق با رنگ پوست و ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید خوش تیپ و زیباتر از همیشه به نظر می رسید.
انتخاب رنگ بلوزهای بافتنی دخترانه یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بلوزهای بافتنی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند که بلوزهای بافتنی رنگ تیره برای دختران جوان درشت اندام و چاق انتخابی مناسب و ایده آل هستند. بلوزهای بافتنی رنگ روشن نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر فرم اندام شما لاغر یا متناسب است بهتر است این مدل بلوزها با برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل بلوز شیک

بلوز بافت ساده دخترانه

مدل لباس بافتنی شیک

لباس بافتنی شیک

بلوز بافتنی شیک

مدل لباس بافتنی دخترانه نیم تنه

مدل بلوز بافتنی

بلوز بافت شیک دخترانه

مدل لباس بافتنی شیک

بلوز دخترانه بافت

مدل بلوز بافتنی شیک

مدل بلوز ساده دخترانه

بلوز بافتنی دخترانه

لباس بافتنی شیک و جدید دخترانه

بلوز بافتنی قرمز

مدل لباس بافتنی ساده

مدل بلوز بافتنی طرح دار

مدل بلوز شیک بافت

مدل بلوز بافتنی طرح دار

بلوز بافت طرح دار دخترانه

مدل لباس بافتنی شیک

لباس بافتنی شیک دخترانه

بلوز بافتنی خاکستری

بلوز بافت دخترانه شیک و جدید

مدل بلوز بافتنی دو رنگ

بلوز بافت دو رنگ

بلوز دخترانه بافتنی

لباس بافتنی طرح دار و زیبا

مدل لباس بافتنی مشکی

انواع بلوزهای بافت دخترانه و زنانه جدید

بلوز بافت از جمله لباسهای زیبا و پرطرفدار برای فصل پاییز و زمستان هستد که در انواع مدلهای شیک و متنوع در بازار وجود دارند و هر کسی می تواند متناسب با سلیقه اش، رنگ پوست و فرم استایلش بافت مناسبی را انتخاب و خریداری نماید، ضمن اینکه بسیاری از خانوم های خوش سلیقه و هنرمند می توانند مدل بلوز بافت دلخواه خود را ایده گرفته و بلوزهای زیبایی ببافند تا علاوه بر لذت بردن از پوشیدن لباسهای دستبافت خود، به مقدار قابل توجهی نیز در هزینه هایشان صرفه جویی کنند، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع بلوز بافت دخترانه و زنانه گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع مدل بلوز بافت

هر چند وقت یکبار تیپ و ظاهر جدید و خاصی ترند می شود، اما ممکن است خیلی زود هم از چشم بیفتد و حتی خیلی از آنها برای همیشه کنار گذاشته می شوند، اما برخی لباسها نه تنها هیچوقت از مد نمی افتند، بلکه می توانند همواره جذابیت خود را حفظ کنند؛ بلوز های بافت دخترانه و پسرانه در انواع مدل لباس گپ، تونیک و پلیور  از جمله لباس هایی هستند که علاوه بر اینکه از مد نمی افتند، هرساله نیز بیشتر روی بورس بوده و محبوبیت بیشتری بدست می آورند، ضمن آنکه استفاده از آنها می تواند استایل فوق العاده شیک و جذابی ایجاد نماید، در اینجا می توانید از انواع مدلهای بلوز بافت برای بانوان خوش پوش دیدن کنید و الگو بگیرید.

مدل شیک بلوز بافتمدل جذاب بلوز بافتتصاویر مدل بلوز بافتمدل جدید بلوز بافتزیباترین مدل بلوز بافتتصاویر مدل بلوز بافتنیجدیدترین مدل بلوز بافتمدل بلوز بافت جذابزیباترین مدل بلوز بافتنیمدل بلوز بافت شیکمدل بلوز بافت جدیدمدل بلوز بافت دخترانهمدل بلوز بافتجدیدترین مدل بلوز بافتنی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل بلوز بافتنی دخترانه را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباس بافتنی شیک و بی نظیری را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *