دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل جدید خودروی پرفروش تویوتا پریوس با طراحی فوق العاده رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۹ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

تویوتا نسخه جدید پریوس را با تغییرات ظاهری معرفی کرده است. شرکت تویوتا در این تغییرات ظاهری از سیستم چهار چرخ محرک AWD بهره مند شده است. 

زمانی که تیزر این خودروی تولیدی در حال پخش بود، عده ای گمان می کردند که این خودرو با تغییرات زیادی عرضه می شود اما با رونمایی از اطلاعات تویوتا مشخص شد که قرار است نسخه چهار چرخ محرک پریوس برای بازار آمریکا تولید گردد.

این سیستم چهار چرخ محرک AWD-e نام دارد. در سیستم تعبیه شده بین چرخ های عقبی و موتور خودرو از نظر مکانیکی ارتباطی وجود ندارد. برای چرخ های عقب یک الکتروموتور جداگانه استفاده شده است.

مدل جدید خودروی پرفروش تویوتا پریوس

این موتور جدا قادر به انتقال نیرو با سرعت ۹ کیلومتر به چرخ های عقب می باشد. با سنجش چسبندگی چرخ ها به شکل خودکار توسط کامپیوتر امکان فعال شدن موتور برقی عقب اتفاق می افتد.

مدل جدید خودروی پرفروش تویوتا پریوس

همان طور که می دانید این خودرو ابتدا در بازار داخلی ژاپن عرضه می شد اما با افزایش متقاضی در آمریکا برای کراس اور و شاسی بلند امکان عرضه این مدل در آمریکا نیز فراهم آمد.

مدل جدید خودروی پرفروش تویوتا پریوس

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طبق پیش بینی مدل AWD قادر به در اختیار گرفتن فروش ۲۵ درصدی بازار آمریکا می باشد. مصرف این خودرو در شهر ۴.۵ لیتر و در بزرگراه ها برابر با ۴.۹ لیتر می باشد.

مدل جدید خودروی پرفروش تویوتا پریوس

داری یک نمایشگر ۴.۲ اینچی با منوی  AWD-e می باشد و برای این خودرو امکاناتی نظیر تنظیم برقی صندلی های جلو در ۸ جهت، گرم کن صندلی های جلو و امکانات ایمنی در نظر گرفته شده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *