دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب رودخانه برای دیدن رودخانه در حالت های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۸ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب رودخانه از دیدگاه معبران معروف را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با مطالعه این مطلب تعبیر خواب بتوانید خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر کنید.

تعبیر خواب رودخانه بیانگر احساساتی است که در درون شما در جریان هستند یا شما در آن احساسات غرق هستید و علاوه بر این رودخانه می تواند طغیان کند یا خشک شود و یا به آرامی در مسیر خود در جریان باشد که همه این عوامل بیانگر احساس خواب بیننده هستند. 

تعبیر خواب رودخانه از دیدگاه چند تعبیرگر معروف

اغلب افراد تمایل دارند بعد از مشاهده خواب هایی که در طول شب می بینند با تعبیر آن ها آشنا شوند و خواب ها با مضامین مختلف دارای تعابیری متفاوت هستند. در مطالب قبلی تعبیر خواب غرق شدن و تعبیر خواب حمام و تعبیر خواب تگرگ را مطالعه کردید در ادامه این مطلب تعبیر دیدن رودخانه در خواب را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

تعبیر خواب رودخانه

دیدن رودخانه در خواب دارای چه تعبیری است ؟

  • محمد بن سیرین 

تعبیر خواب رودخانه بزرگ نشانه مردی بزرگوار است و اگر فردی در خواب ببیند که در رودخانه بزرگ و زلالی است بیانگر این است که با مردی با دیانت می پیوندد و هر چقدر رودخانه صاف و بزرگ باشد مرد بزرگوارتر است و از نظر دیانت و منزلت در درجه بالاتری قرار دارد.
اگر فردی در خواب ببیند که در رودخانه ای بزرگ است که آبش تیره و در زیر رودخانه گل گندیده وجود دارد نشانه این است که با مردی بی دیانت و ستمگر می پیوندد و به اندازه تیرگی آب از آن مرد به خواب بیننده اندوه و غم می رسد.
اگر فردی در خواب ببیند که در رودخانه غرق می شود نشانه این است که تا زمان مرگش از غم رهایی می یابد.

تعبیر خواب شنا کردن در رودخانه

  •  حضرت دانیال 

اگر فردی در خواب ببیند که آب رودخانه زیاد است نشانه این است که مال وزیر زیادتر می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که آب رودخانه گندیده و تیره است نشانه این است که بیمار می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که از آب رودخانه می خورد بیانگر این است که از وزیر عطا می یابد و اگر آب رودخانه سرد و خوش بود نشانه این است که نوازش وزیر را می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که در رودخانه خون جاری است نشانه این است که در آن دیار خون زیادی ریخته می شود و اگر خواب بیننده در خواب ببیند که از آب خون آلود رودخانه می خورد نشانه این است که از بهر طمعش به داوری پادشاه می افتد.

دیدن رودخانه در خواب

  •  آرون گروپس
  • امام جعفر صادق 

تعبیر خواب رودخانه از دیدگاه امام صادق بر ۷ وجه زیر است :

  1. حج
  2. جاه و مقام
  3. نعمت
  4. پادشاهی
  5. تجارت
  6. ریاست
  7. پیروزی و علم
  • منوچهر مطیعی تهرانی 

اگر فردی در خواب ببیند که در رودخانه ای در حال آب تنی است بیانگر این است که از مال و نعمت و بزرگی و عزت بهره مند می شود.
تعبیر خواب رودخانه با آب کدر و گل آلود نشانه این است که خواب بیننده اندوهگین و غمگین می شود.
اگر فردی در خواب رودخانه صاف و روشن ببیند نشانه این است که در آینده با مردی بزرگوار و کریم برخورد می کند و از آن مرد به خواب بیننده نعمت هایی می رسد و خواب بیننده مورد حمایت آن مرد قرار می گیرد.
اگر فردی در خواب ببیند که رودخانه ای در زمین او در جریان است و همچنین در عالم خواب احساس کرد که آن منطقه متعلق به وی است عزت زیادی نصیب وی می شود و به کرامت نیز معروف می شود.
اگر فردی در خواب بینند که در رودخانه ای با آب صاف غسل می کند و سر و تنش را می شوید نشانه این است که از غم و رنج فراغت می یابد.
دیدن رودخانه با ماهی های زیاد در خواب دارای تعبیری خوب است.
دیدن رودخانه با آبزیان زشت و مشمئز کننده نظیر خرچنگ و … دارای تعبیر خوبی نیست.
اگر فردی در خواب ببیند که از آب رودخانه یا نهری خروشان یا سیلابی عبور می کند و به پایاب می رسد نشانه این است که از هول و هراس آفتی نجات پیدا می کند.

دیدن رودخانه در خواب دارای چه تعبیری است ؟

  • آنلی بیتون 

تعبیر خواب رودخانه با آب گل آلود بیانگر این است که خواب بیننده به بیماری معده دچار می شود.
اگر فردی در خواب رودخانه ای با آب زلال و شفاف ببیند بیانگر این است که زندگی آسوده و دوستانی خوب در انتظار خواب بیننده هستند.
تعبیر خواب ماهی در آب زلال و صاف رودخانه نشانه این است که خواب بیننده مورد محبت اشخاص ثروتمند و قدرتمند قرار می گیرد.
اگر دختری در خواب ببیند که با کمک قایق عرض رودخانه ای را طی می کند بیانگر این است که همسری شایسته پیدا می کند و زندگی توام با سعادت و خوشبختی خواهد داشت.
اگر دختری در خواب ببیند که با قایق از کنار رودخانه عبور می کند و در عین عبور کردن از کنار رودخانه سرخس ها و سبزه های کناره رود را جمع می کند بیانگر این است که زندگی وی سرشار از خوشی و لذت می شود و به امتیازات اجتماعی دست پیدا می کند.
اگر دختری در خواب ببیند که با قایق عرض رودخانه ای با آب گل آلود و تیره را طی می کند بیانگر این است که مشکلاتی زیادی برای وی بوجود می آیند که از آن ها حیرت می کند و سختی زیادی می کشد.
اگر فردی در خواب ببیند که در هنگام عبور از رودخانه در ته آب اجساد زیادی وجود دارد بیانگر این است که در پی لذت و سعادت بردن از زندگی، ناامیدی و ناراحتی نصیب خواب بیننده می شود.

  • لوک اویتنهاو 

تعبیر خواب رودخانه زلال و عریض نشانه بدست آوردن خوشبختی در آینده است.
تعبیر خواب شنا کردن در رودخانه نشانه خوش شانی خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب ببیند که از رودخانه ای به وسیله شنا کردن عبور می کند نشانه این است که آرزوهای وی برآورده می شود.

تعبیر دیدن رودخانه گل آلود در خواب
در این مطلب با تعبیر خواب رودخانه از دیدگاه معبران اسلامی و غربی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *