دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بهترین کراس اورهای آفرود سال ۲۰۱۹ معرفی شدند

  • مرضیه نوروزیان
  • ۸ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

لیستی از بهترین کراس اورهای آفرود سال ۲۰۱۹ تعیین شد که در آن محصولات ژاپنی، آمریکایی، اروپایی و کره جنوبی با قیمت هایی بین ۲۰ هزار تا بیشتر از ۳۰۰ هزار دلار قرار دارند. 

لندروز، فورد، جیپ و شورولت از خودروسازان معروف در زمینه قابلیت رانندگی آف رود می باشند. همزمان با شدت گرفتن تقاضا برای کراس اورها و شاسی بلندها تولیدات بسیاری در این زمینه انجام گرفته است.

در ابتدا فقط چند برند در زمینه تولیدشاسی بلندهای دو دیفرانسیل سرسخت فعالیت می کرد اما اکنون تویوتا، کیا و تا حدی رولزرویس نیز تولید خودروی آف رود دارند.

بنتلی بنتایگا

با قیمت ۲۲۰ هزار دلار عرضه می شود و خیلی برای طرفداران محبوب نیست. با این خودرو حتی نمی توان به راحتی در جاده های شهری رانندگی کرد. در حال حاضر تیم مهندسی بنتلی برای پکیج آپشن آفرود تجهیزاتی مانند دوربین ۳۶۰ درجه و محافظ بدنه در نظر گرفته است. این خودرو با موتور تویین توربوشارژ ۸ سیلندر V شکل نوع ۴ لیتری بنزینی و دیزلی و ۱۲ سیلندر W شکل با ۶ لیتر برای رانندگی آف رود آماده خواهد شد. کراس اورهای آفرود سال 2019

بی ام و X5

مدل پایه آن با قیمت ۶۰ هزار و ۷۰۰ دلار عرضه می شود. این خودرو با زبان طراحی جدید و پلتفرم CLAR تولید می شود. پیشرانه های در نظر گرفته شده برای آن در نوع ۸ سیلندر V شکل و V6 می باشند. حالت رانندگی Rock و پکیج آپشن آف رود به این خودرو اضافه شده و توانایی هایی چون تنظیم سیستم تعلیق بادی، حفاظ کف خودرو و … را به آن اضافه کرده است.

کراس اورهای آفرود سال 2019

جی ام سی آکادیا

با قیمتی معادل ۳۲ هزار و ۸۰۰ دلار عرضه می شود. به چند آپشن آفرود مجهز شده و سیستم چهار چرخ محرک و حالت های رانندگی آن را برای مسیر گل و لای مناسب کرده است.

کراس اورهای آفرود سال 2019

  •  آرون گروپس

دوج دورانگلو

با قیمت ۲۹ هزار و ۹۹۵ دلار عرضه می شود. پکیج اختصاصی ندارد و از امکانات جیپ بهره مند می شود. مجهز به سیستم چهار چرخ محرک نیست و می توان این خودرو را با  سفارش جعبه دنده سنگین آف رود برای خارج از جاده آماده کرد.

کراس اورهای آفرود سال 2019

اینفینیتی QX80

مدل پایه آن با قیمت ۶۵ هزار و ۴۰۰ دلار ارائه می گردد. یک شاسی بلند/کراس اور فول سایز است که قبل از محصولات چپپ و لندروز قرار می گیرد و این به دلیل برند اینفینیتی و قرار داشتن آن در زیر مجموعه نیسان می باشد. دارای سیستم تمام چرخ محرک، رینگ های استاندارد ۱۸ اینچی و سیستم تعلیق مستقل بادی است.

کراس اورهای آفرود سال 2019

جگوار I-Pace

قیمت پایه آن برابر با ۶۹ هزار و ۵۰۰ دلار می باشد. قابلیت بالایی برای رانندگی در مسیرهای ناهموار دارد. به عنوان مثال در عمق بیش از ۵۰ سانتی متری آب قادر به حرکت می باشد. این موضوع کمتر در خودروهای برقی اتفاق می افتد.

کراس اورهای آفرود سال 2019

جیپ رنگید

قیمت پایه آن مشخص نشده است. محصولات جیپ نام آوران آف رود می باشند اما مدل کوچک تر رنگید با پلتفرم فیات پاندا نسبت به سایر مدل ها قدرتمند نیست. جیپ رنگید در نسخه تریل هاوک توانایی رانندگی آف رود و همین طور حرکت در عمق ۴۸ سانتی متری آب را دارد. چون مجهز به سیستم تمام چرخ محرک و زاویه باز سپر تا ۳۰.۵ درجه می باشد.

کراس اورهای آفرود سال 2019

کیا سورنتو

مدل پایه آن قیمتی برابر با ۲۵ هزار و ۹۹۰ دلار دارد. نسل سوم کیا سورنتو برای مسیرهای آف رود گزینه مناسبی است.

کراس اورهای آفرود سال 2019

لامبورگینی اوروس

با قیمت پایه ۲۰۰ هزار دلار عرضه شد و دومین شاسی بلند تاریخ لامبورگینی است. اوروس اولین سوپر شاسی بلند دنیا با قدرت ۶۴۱ اسب بخار می باشد. این خودرو دارای سیستم تمام چرخ محرک و حالت های مختلف رانندگی است.

کراس اورهای آفرود سال 2019

لکسوس LX

مدل پایه آن با قیمت ۸۵ هزار و ۸۳۰ دلار عرضه می شود. این شاسی بلند بسیار شبیه به تویوتا لندکروزر می باشد. با این جمله توانایی های آف رود این خودرو به همگان ثابت می گردد. مجهز به سیستم تعلیق چهار چرخ محرک، تعلیق دوجناقی مستقل و ارتفاع بالا از سطح زمین می باشد.

کراس اورهای آفرود سال 2019

مرسدس بنز GLE

قیمت پایه آن مشخص نشده و دارای سیستم تعلیق E-Active، حالت رانندگی مخصوص آف رود و کنترل مستقیم هر چرخ می باشد.

کراس اورهای آفرود سال 2019

میتسوبیشی اوتلندر اسپرت

 با قیمت پایه ۲۰ هزار و ۹۴۵ دلار عرضه می گردد. این خودروی ژاپنی دارای قابلیت آف رود است و سیستم تمام چرخ محرک به صورت آپشن برای آن ارائه می گردد.

crossovers-that-are-surprisingly-capable-off-road

رنجرور ایوک

 با قیمت ۴۸ هزار و ۴۰۰ دلار عرضه می شود. مدل های دیگر این خودرو توانایی بیشتری برای رانندگی آف رود دارند.

کراس اورهای آفرود سال 2019

رولز رویس کالینان

مدل پایه آن با قیمت ۳۲۵ هزار دلار عرضه می شود. دارای موتور ۱۲ سیلندر V شکل ۶.۷۵ لیتری تویین توربوشارژ است. قدرت تولیدی آن برابر با ۵۶۳ اسب بخار است. قابلیت افزایش ارتفاع و سیستم تعلیق جدید برای آن در نظر گرفته شده است.

کراس اورهای آفرود سال 2019

تویوتا راو ۴

قیمت مدل پایه آن برابر با ۲۵ هزار و ۵۰۰ دلار می باشد. قابلیت رانندگی آف رود دارد. دارای طراحی جدید، نسخه هیبرید، رینگ های ۱۹ اینچی، ارتفاع بالا از سطح زمین و سیستم تمام چرخ محرک می باشد.

کراس اورهای آفرود سال 2019

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *