دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل کمد لباس بچه گانه با طرح ها و تم های رنگی دخترانه و پسرانه

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

تخت و کمد لباس از ضروری ترین وسایل برای اتاق خواب کودکان می باشند که امروزه در انواع طرح ها و رنگ های متنوع و جدید تولید می شوند. از این رو در ادامه مجموعه ای از انواع مدل کمد لباس بچه گانه به نمایش گذاشته ایم که می تواند برای شما جذاب باشد.

در این مطلب از مجله آرگا قصد داریم انواع متنوع و جدیدی از مدل کمد لباس بچه گانه را به شما دوستان گرامی معرفی نماییم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد. برای مشاهده تصاویر پیشنهاد می کنیم با ما همراه شوید.

مدل کمد لباس بچه گانه جدید و متفاوت

کمدها از جمله وسایل ضروری هستند که استفاده از آها در دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر زیبایی کارایی زیادی دارد، از جمله اینکه به جمع و جور و مرتب شدن وسایل منزل کمک زیادی می کند. امروزه انواع متنوع و شیکی از مدل کمد لباس کودک در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد که نمونه هایی از آن را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

مدل کمد لباس بچه گانه

با توجه به ساختار آپارتمانی و فضای کوچک منازل، استفاده از بعضی وسایل در دکوراسیون خانه ها، به خصوص برای اتاق خواب جاگیر هستند. بنابراین در ادامه تصاویری از انواع مدل کمد بچه گانه در اختیار شما قرار داده ایم که برخی از آنها بسیار مناسب برای فضاهای کوچک می باشند.

مدل کمد مخصوص لباس بچه گانهکمد لباس برای اتاق کودک

مدل کمد لباس بچه گانهدکوراسیون اتاق دخترانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل فانتزی کمد لباس بچگانه  طرح جالب کمد لباس بچه گانهمدل جدید کمد لباس به رنگ بنفش

مدل خاص کمد لباس بچه گانهمدل کمد لباس برای اتاق خواب کودک

مدل کمد لباس بچه گانهدکوراسیون اتاق خواب کودک

مدل زیبای کمد لباس بچه گانهمدل زیبای تخت و کمد بچه

مدل شیک کمد لباس بچه گانهدکوراسیون کمد دیواری

مدل جذاب کمد لباس بچه گانهمدل دکوراسیون کمد دیواری

مدل دیدنی کمد لباس بچه گانهطراحی جدید کمد دیواری برای کودک

مدل کمد لباس بچه گانهمدل کمد لباس نوزاد صورتی دخترانه

مدل کمد لباس مناسب کودک مدل کیتی کمد لباس برای کودک

مدل کمد لباس مناسب بچهدکوراسیون شیک اتاق خواب نوزاد دختر

مدل کمد لباس مخصوص بچهکمد لباس مخصوص دختر بچه ها

مدل کمد لباس برای بچهمدل ام دی اف تخت و کمد کودک

مدل کمد لباس بچه هادکوراسیون تخت و کمد دخترانه

مدل کمد لباس کودکانهمدل کمد لباس بچه گانه به رنگ زرد

مدل کمد لباس برای بچهمدل زیبای تخت و کمد کودکانه

مدل کمد لباس کودکمدل سفید تخت و کمد کودک

مدل کمد لباس بچهچیدمان کمد دیواری اتاق بچه

مدل جدید کمد لباس بچه گانهدکوراسیون اتاق بچه با طرح کیتی

مدل کمد لباس بچه گانه

مدلهای جدیدی از کمد لباس کودک و نوزاد

اغلب کمد های لباس اتاق کودک و نوزاد با توجه به سرویس خواب آنها طراحی می شوند و تنوع زیادی در این زمینه دارند؛ امروزه انواع کمد لباس با طرح مدرن، کلاسیک و فانتزی طراحی و تولید می شوند و جنس آنها معمولا از جنس چوب یا چوب و فلز می باشند.

همانطور که در بالا نیز مشاهده کردید، کمد هایی با طرح فانتزی برای کودکان کاربرد زیادی دارند و معمولا برای قرار دادن وسایل بازی یا تزئینی در اتاق کودک و نوزاد مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب کمد های بدون ویترین که جادار نیز می باشند به منظور قرار دادن لباس، پوشاک و لوازم بهداشتی کاربرد دارند. در ادامه می توانید انواع دیگری از مدل کمد نوزاد و کودک را ببینید.

مدل شیک کمد لباس بچگانه

کمد لباس یا وسایل بچه ها نیز می توانند دارای انواع درب های کشویی یا معمولی و نیز ساده یا آینه دار باشند و برخی از آنها دارای کاربردی چندگانه هستند، از این رو می توان از این کمد ها به منظور قرار دادن لباس کودک و نوزاد و وسایل بازی وی در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار دهید.

برخی از مدلهای کمد دیواری از نوع طراحی متفاوتی برخوردار هستند و به جای طراحی به حالت ایستادگی به طور چسبیده و در داخل سرویس خواب کودک طراحی شده اند، در اینجا دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای کمد لباس کودک و نوزاد دیدن کنید.

انواع کمد لباس بچگانه مدل کمد لباس بچگانه تصاویری از کمد لباس بچگانه مدل دخترانه کمد لباس بچگانه مدل جدید کمد لباس بچگانه مدل کمد لباس بچه گانه ساده مدل کمد لباس زیبا و بچگانه مدلی از کمد لباس بچگانه مدل کمد لباس بچه گانه شیک مدل کمد لباس شیک مدل کمد لباس بچگانه زیبا مدل کمد لباس بچگانه جدید مدل کمد لباس بچگانه مدل کمد لباس بچه گانه آینه دار

در این بخش سعی کردیم انواع شیک و زیبایی از مدلهای متنوع کمد لباس بچگانه را معرفی نماییم. شما عزیزان می توانید با الگوبرداری از این طرح های زیبا بهترین دکوراسیون را برای اتاق خواب کودک دلبنتان داشته باشید و با چیدمان مناسب و اصولی علاوه بر زیبایی اتاق، آرامش را به کودک خود هدیه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *