دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کم مصرف ترین کراس اور کامپکت معرفی شد+مشخصات

  • مرضیه نوروزیان
  • ۷ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

هوندا در عرصه رقابت کاهش مصرف سوخت بر دیگر رقبا پیروز شد. هوندا CR-V مدل ۲۰۱۹ توانست رکورد کم ترین سوخت را از آن خود کند. 

هوندا از مدل هیبرید CR-V به همراه مدل بنزینی در نمایشگاه خودرو ژنو پرده برداری کرده است. این شرکت هنوز به ویژگی کاهش مصرف سوخت پایبند است. 

مدل دیفرانسیل جلوی هیبرید این خودرو سوختی معادل با ۵.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. دو مدل دیفرانسیل بنزینی این خودرو ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می کند.

کم مصرف ترین کراس اور کامپکت

هوندا هیبرید CR-V هنوز جزء کم مصرف ترین و به صرفه ترین کراس اورهای کوچک است. تویوتا راو ۴ هیبرید، ایکوینوکس در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷.۳ لیتر بنزین مصرف می کنند.

کیا نیرو در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۴.۷ لیتر مصرف می کند اما این خودرو بسیار کوچک بوده و مجهز به چهار چرخ متحرک نمی باشد. هیبرید CR-V دارای موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر با تنفس طبیعی می باشد.

کم مصرف ترین کراس اور کامپکت

قدرت تولیدی موتور برابر ۱۸۱ اسب بخار و مقداری کمتر از آکورد است. این خودرو زمانی که در حالت تمام برقی قرار می گیرد، قادر به طی کردن مسافتی معادل با ۲ کیلومتر خواهد بود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در مدل دیفرانسیل جلو سرعت صفر تا ۱۰۰ در مدت  ۸.۸ ثانیه و در مدل دو دیفرانسیل این شتاب را در ۹.۲ ثانیه تجربه می کند. حداکثر سرعت این خودرو برابر با ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *