دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

صفحه پروفایل کاربران اینستاگرام عوض خواهد شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

شبکه اجتماعی اینستاگرام اخیراً از تحولاتش بر روی پروفایل خبر داده است. قرار است تغییراتی در پروفایل کاربران توسط اینستاگرام انجام شود. 

اینستاگرام طی بیانیه ای رسمی این خبر را اعلام کرد که تغییر و تحولاتی در صفحه پروفایل کاربران خواهد داد. البته قرار نیست این تغییرات سبب حذف گریدهای اینستاگرام شوند.

اینستاگرام در بیانیه ای نوشته است که:

«طی هفته‌های آتی، ممکن است شاهد بازآرایی بخش‌های مختلف موجود در قسمت بالایی پروفایل خود باشید؛ از جمله اعمال تغییراتی در آیکون‌ها و گزینه‌های موجود در پروفایل و نحوه‌ی ناوبری شما بین تب‌های مختلف»

بیشتر این تغییرات مربوط به نمایش تعداد فالوورها می باشد. این موضوع نشان می دهد که تاکید اینستاگرام بر روی تعداد فالوورها کمرنگ شده است. در این طراحی با مراجعه به صفحه فرد کاربر، تعداد فالوورها در قسمت بالا نمایش داده نمی شود.

تغییر پروفایل کاربران برای اینستاگرام

ضمن اینکه برای نمایش فالوورها از فونت کوچک تری استفاده می شود. توییتر نیز تغییر مشابه را برای تاکید کمتر بر روی اعداد و ارقام در نسخه iOS اپلیکیشن خود اعمال کرده تا بدین وسیله به جای نمایش کاربرانی با ری توییت و لایک بالا، توییت های دارای محتوای معنی دار در اولویت قرار بگیرند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

با این اتفاق اینستاگرام اعتبار پلتفرم خود را حفظ خواهد کرد. در همین راستا در روزهای اخیر اقداماتی برای مبارزه با لایک، فالوور و کامنت فیک انجام گرفته است. گزینه های Follow و Message در کنار یکدیگر قرار می گیرند. با مراجعه به لیست فالویینگ های یک کاربر می توان از تعداد و لیست فالوورهای مشترک تان آگاه شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *