دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عروس کلاسیک و زیبا برای عروس خانم های جذاب و ساده پسند

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های لباس عروس کلاسیک آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل پیراهن عروس کلاسیک از انواع مدل لباسهای رایج و پرطرفدار در بین عروس های ایرانی است و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان از لباسی با تن پوش شیک و خاص استفاده کنید این مدل پیراهن عروس می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد.

پیراهن عروس ها در انواع طرح های متنوع نظیر لباس عروس کلاسیک، لباس عروس اروپایی و … موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل های پیراهن عروس به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

لباس عروس آستین دار

مدل لباس عروس کلاسیک با طرح های شیک و جذاب

تاثیر پیراهن عروس روی زیبایی و جذابیت ظاهری عروس ها را نمی توان نادیده گرفت بنابراین بهتر است شما برای جشن عروسی تان علاوه بر انتخاب مدل آرایش و مدل مویی مناسب در هنگام انتخاب پیراهن عروسیتان نیز حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه توجه شما را به چند مدل پیراهن عروس شیک و کلاسیک جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس عروس کلاسیک

مدلهای پیراهن عروس کلاسیک

در دوخت مدل پیراهن عروس کلاسیک، از پارچه هایی نظیر دانتل و گیپور و ساتن و … استفاده می شود که هر کدام از این پارچه ها برای دوخت لباس عروس زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در سال های اخیر نیز لباس عروس های آستین دار و پوشیده با جنس پارچه ساتن و دانتل توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند.
استایل کلاسیک همچنین برای عروس ها استایل درخشیدن است به همین دلیل در طراحی پیراهن عروس ها با سبک کلاسیک برای تزیین پیراهن عروس از سنگ یا نگین های تزیینی در قسمت یقه و کمر و آستین و دامن پیراهن عروس استفاده می شود.
انتخاب یقه لباس عروس نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. برای دوخت یقه لباس عروس های کلاسیک، از مدل یقه های هفت و قایقی و گرد و … استفاده می شود که انتخاب مدل یقه لباس عروس بهتر است با توجه به فرم صورت و گردن انجام شود.
در طراحی برخی از مدل های پیراهن عروس کلاسیک از دنباله های متوسط و بلند استفاده می شود که این مدل لباس عروس های دنباله دار نیز امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند.

لباس عروس ساده و کلاسیک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل لباس عروس ساده و زیبا

مدل لباس عروس

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدل لباس عروس زیبا

پیراهن عروسی کلاسیک با دنباله متوسط

مدل لباس عروس برای خانم های چاق

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدل لباس عروس زیبا و جدید

لباس عروس کار شده

مدل لباس عروس

مدل لباس عروس زیبا و کار شده

مدل لباس عروس

لباس عروس شیک و زیبا

لباس عروس ساده

پیراهن عروس ساده و کلاسیک

مدل لباس عروس شیک

لباس عروس کار شده و زیبا

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدل لباس عروس شیک

لباس عروس

مدل پیراهن عروس شیک و کلاسیک

لباس عروس کار شده

مدل پیراهن عروس کار شده و کلاسیک

مدل لباس عروس شیک

پیراهن عروس زیبا و کلاسیک

لباس عروس ساده

مدل پیراهن عروس کلاسیک و ساده

مدل لباس عروس جدید

مدل پیراهن عروس دکلته کلاسیک

لباس عروس ساده و زیبا

مدل لباس عروس زیبا و شیک

لباس عروس زیبا

مدل لباس عروس زیبا و شیک

لباس عروس

لباس عروس کار شده و جذاب

مدل لباس عروس زیبا و باکلاس

لباس عروس زیبا و جذاب

مدل لباس عروس دکلته

مدل لباس عروس شیک و خاص

لباس عروس زیبا و شیک

مدل لباس عروس زیبا و جذاب

مدل لباس عروس کار شده

مدل لباس عروس پوشیده

لباس عروس زیبا

مدل لباس عروس طرح دار و زیبا

لباس عروس ساده

لباس عروسی با طرح کلاسیک و ساده

مدل لباس عروس زیبا

پیراهن عروسی جدید و کلاسیک

لباس عروس ساده

مدل پیراهن عروس ساتن و کلاسیک

مدل لباس عروس شیک و کلاسیک

مدلهای پیراهن عروس کلاسیک و پوشیده

لباس عروس یکی از مهمترین اکسسوری های جشن ازدواج است که انتخاب آن با توجه به استایل عروس، فرم اندام و سلیقه هر کس می تواند متفاوت باشد، پیراهن عروس کلاسیک یکی از انواع پرطرفدار و جذاب این نوع لباسها می باشد که به دلیل قرار گرفتن پیراهن های سبک مدرن و رایج در این دسته، امروزه نیز کاربرد زیادی دارند، حال از آنجا که بسیاری از عروس خانوم ها ترجیح می دهند، در مراسم ازدواج خود پوشیده باشند، بنابراین مدلهای لباس عروس پوشیده و آستین دار با طرح کلاسیک، می تواند انتخابی شایسته و عالی می باشد، در ادامه تصاویری از این مدلهای زیبای پیراهن عروس گلچین کرده ایم که می توانید از بهترین آنها ایده بگیرید.

مدل پیراهن عروسی کلاسیک زیبا

معمولا در انتخاب لباس عروس به سبک کلاسیک، محدودیتی وجود ندارد و اغلب رسمی بودن لباس مورد توجه است، اما لازم می باشد که در مورد انتخاب پارچه و استفاده از اکسسوری های غیر رسمی و عجیب صرفنظر شود؛ طراحی پیراهن های عروس کلاسیک اغلب به شکل حرف انگلیسی A و نیز به حالت پف دار و فنر دار  می باشد و از این طریق می تواند استایل و ظاهری زیبا و شکیل به وجود آورد، بنابراین بهتر است برای دوخت این لباسها از پارچه های آهار دار استفاده شود، در اینجا مدلهای جدیدی از پیراهن عروس کلاسیک پوشیده قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویری از پیراهن عروسی کلاسیک مدل پیراهن عروسی کلاسیک توری مدل پیراهن عروسی کلاسیک گیپور انواع پیراهن عروسی کلاسیک مدل شیک پیراهن عروسی کلاسیک مدل لباس عروس کلاسیک زیبا مدل جذاب پیراهن عروسی کلاسیک مدل ساده پیراهن عروسی کلاسیک مدل لباس عروس کلاسیک جذاب مدل زیبا پیراهن عروسی کلاسیک مدل جدید پیراهن عروسی کلاسیک مدل پیراهن عروسی ساتن و کلاسیک مدل پیراهن عروسی کلاسیک مدل لباس عروس کلاسیک آستین دار

در این مطلب تصاویری از انواع مدلهای لباس عروس کار شده و ساده به سبک کلاسیک را مشاهده کردید که امیدواریم این مدلها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *